neděle 16. dubna 2017

RADŠI, JSEM ŠLA FOTIT

Někdy mě napadá, že opravdu nevím co psát. Co dělat, jak dospět rychle k výsledkům. I já jsem občas ztracená, rozhozená.
V tu chvíli, mám na vybranou, nechat rozrůstat tyhle myšlenky nebo?
- jít spát (vytvořit si v hlavě své sny, nechat si o nich zdát. Přiblížit se tomu všemu.)
- vzít foťák (jít fotit, nejenom pro sebe, ale i pro vás. Ukázat všem, že každý si můžeme užívat, to co nás baví. Dělá šťastným a vůbec nemusíme  mít super figuru, ani tuny make upu, a už vůbec ne talent. Stačí, že nás to baví.)
začít přemýšlet pozitivně (to pro mě, znamená. Najít malé cíle, které dokážu poměrně rychle zrealizovat.)
- psát (vezmu, kus těch malých střípků co mám ve své mysli a píšu. Cokoliv a o čemkoliv.)
- poslouchám hudbu 
- jdu si zaběhat
- sednu do auta a jedu
- rozhlížím se okolo sebe 
- koukám po krajině
- čtu si
- koukám na filmy / seriály
- směji se, komukoliv a čemukoliv
- pracuji

 Vidíte a v tomhle směru, toho mohu psát dostatek. Takže, z toho vyplývá jedno, proto stále něco dělám, tvořím, sním, žiji po svém.
Chci, se dopracovat ke svým výsledkům - snům.
Nechci, psát jenom chci mít, chci snít.
Chci psát.
Mám dům v Poříčí. Mám vyhraných 75 miliónů. Mám úspěch. Mám skvělého muže. Tohle já opravdu mám.

A v tomhle to je: Věřit, jít, zrealizovat, žít.

Prostě, takhle to vnímám, když mě popadne nějaký ten můj chvilkový splín. 
Jako třeba dneska. Proč, dneska?
No, kontrolovala jsem tiket. A? Nic.
Takže, jsem tady, teď při psaní těchto slov. Od začátku, se nezastavuji. Nechávám to na těch rukách dole, co cvakají po klávesnici.
A už jsem u konce, napsala jsem všechno, co jsem dneska chtěla. Sice, to nemá asi žádný velký smysl, s tím co jsem tu chtěla ukázat za fotky, ale i tak je jsem, dám. 
Ukážu, jak i já si dokážu užívat přesně takové dny, kdy nemám své dny.
Kdy se mi nedaří realizovat své velké cíle, a nýbrž se musím vrhnout na své malé cíle. A potom to dopadá nějak tak…


Ale, ještě mám jednu věc? Co Vás dělá, šťastným?























Vesta - Ebay / Svetr - Zara / Sukně - / Boty - Deichmann /
Fotoaparát - Nikon D3100

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.