středa 5. dubna 2017

BODY STYLE, VE VYPUŠTĚNÉM RYBNÍKU

Málo co mě uchvátí, to je o mně známé. Aspoň, moji blízcí to vědí. Pokud, se pro něco nenadchnu, nechává mě to chladným, nesoustředěným, ignorantským člověkem. Nic, se mnou nehne, nikdo a nic mě nepřesvědčí.
Seknu se. 
A beru to jako velké plus. To byste se divili, co já všechno neumím, protože zrovna teď, jsem se pro to nemohla nadchnout. 
Časem k tomu, ale třeba dospěji, ať sama nebo s pomocí. Teď si můžete říct, jak jsem ignorantská, nepřizpůsobivá změnám atd. Problém je v tom, že v tu danou chvíli to nepotřebuji a proto se pro to nenadchnu.
To je celé, jednoduché řešení ne?

Když se, ale nadchnu, nebo už to potřebuji, je to jiná paráda. Užívám si, každého okamžiku se zdokonalovat, být lepší než jsem byla. A to je jiná písnička. Nemyslíte?
A teď jsem tady, uchvácena body stylem.
Kterému jsem dlouhou dobou odolávala, objevila jsem ho vloni o prázdninách. A od té doby, ať je zima nebo ne, nepustí mě to. 
Jako dnes.
A co, že je venku pod mrakem, poprchává, je asi 10 stupňů?
Pro mě, žádná změna.
Vítr fouká, ve vysokých otáčkách s korunami stromů si pohrává. A já vystavuji své tělo, ve vypuštěném rybníku. Užívám si to, každou chvilku vymýšlím novou pózu. Padám ze stromů, vlasy mi lítají do obličeje, na svém přiměřeném těle, se line husí kůže. Přes dálku, komunikuji se svým fotografem, který se bojí jít do poměrně vyschlého rybníku. Tak, cvaká, co se dá.
Mé boty, se rázem stanou špinavé, nepoužitelné na fotky, ale i tak držím a všechno absolvujeme spolu.
Výsledek, si můžete prolistovat v přidaných fotografiích. 















  









Body - HM / Sukně / Boty - Deichmann /
Make up - NARS / Rtěnka - Avon
Fotoaparát - Nikon D3100

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.