čtvrtek 20. dubna 2017

BAŤA ZLATÉ BOTKY

Každá žena, potřebuje pohodlnost, styl a sebe samu.
Já mám všechno tohle.
Pohodlnost v botách značky Baťa.
Styl, který je, každým dnem jiný.
Sebe samou, která musí růst, aby mohla vůbec být.
A všechno tohle, jde krásně dohromady, nemyslíte?

Určitě, na tom něco málo bude, řekla bych. Bez pohodlnosti na nohách, nemůžeme, pobíhat po našich silnicích, cestách, kostkách.
Které denně, zdoláváme v našem spěchu jsem a tam, tam a jsem.
Došli jsme do stádia, kdy pobíháme. Už nechodíme ladně, jako srnky.
Málokdy, chodíme tak ladně, abychom ukázali jak se naše tělo ladně pohupuje.
(Jo, ale ve filmech to jde vždycky. No, anebo pokud vyjdeme o dvě hodiny napřed než je akce, jde to taky.)
Já teď nemám čas, chodit o dvě dřív, než je zdrávo.
Takže naopak, volím pro své nožky, ty nejlepší firmy u nás s tradicí.
S tím něčím navíc.
Dneska, je to spolu s mým stylem.
A co vy? Botky na pohodu nebo ladná jako laň?













Fotoaparát - Nikon D3100
Boty - Baťa / Denim Jeansy - HM / Šaty - Second Hand / Ťuťu sukně - Domácí výroba

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.