neděle 19. března 2017

SINGLE

Já a muži?
Mnoho z Vás zvědavců, je zvědavějších než by měli. Uvědomujete si to?
No, ok jdeme na to. Veřejný deník SINGLE.

Dlouho dobu, tohle téma neřeším, aspoň pokud nemusím. Jediný, koho to víc zajímá, jsou moji přátelé. Šuplík svobodná, asi nedělá dobrotu.
Stále si říkám, že teď na to nemám čas, a když si ho udělám. Stojí to za to, mé rande, jsou opravdu zajímavá a tak jsem se rozhodla se s vámi o to podělit. 
Není to nic proti ničemu, každý jeden z nás tohle řeší. 
Já jsem ve stádiu, nechávám to náhodě. Proč, se mám zabývat něčím co mi teď přijde zbytečné. 
" Případní zájemci, asi svěsí hlavu. "
Myslím, to tak, že nejsem jedna z těch, co neumí být sama. Co potřebuje z jednoho vztahu do vztahu. Jenom, prostě teď dávám přednost lásce k sobě, než k jinému muži. Ano, věřím na svého pana Božského. Věřím, že člověk může milovat a pokaždé je to milování jiné. Hlubší, ale i jenom povrchní. Prostě má mnoho podob, ta naše láska.
No a co pravidla?
Rozhodně, bychom si je měli ujasnit.
Nebudu zmiňovat jména.
Vždy, budu veřejně a v rámci možností otevřená.
Budu odpovídat na vaše dotazy, jak budu zrovna moci.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.