neděle 19. března 2017

SINGLE ČÁST 1

Jako ozvěna v mých uších, slyším to stále pořád a pořád dokola.
" Tak co chlapy? Už někoho máš? "
Jako by tohle bylo podstatné téma. Je?
Neřekla bych, vždyť potřebuji ho?
Ne.
Proč?
Halo, já se rozkoukávám.

Takže, jsem hozená do šuplíku nezadaná - svobodná - sama.
Jak ráda, při další ozvěně o to víc rozšířím svůj křivý úsměv do strany. Nebýt jednoho dne, kdy můj úsměv zkameněl. Rande naslepo?
" Aspoň, se dobře najíš. "
Hrůzou v očích souhlasím. Nebylo to tak dávno, co jsem byla proti. Najednou vedu rozhovor s mým " slepáčkem " přes telefon. Musím uznat, hlas má opravdu příjemný. Je o něco starší než já. " NEMUSELO BY TO BÝT NA ŠKODU. "
Schůzku jsme si domluvili, o pár dní později. Mezitím jsme si psali a volali. Nebylo to nic o ničem. 
Nenadchne, neurazí, kolovalo mi pokaždé v hlavě. 
Nadešel ten den. 
Ani jsem nepřemýšlela nad tím to zrušit, nějak jsem si to spojila s dalším výletem a propojila rovnou s večerním plánem.
Sešli jsme se. Seděli jsme v restauraci, dali jsme si oběd. Navazovali jsme konverzace. Pokoušeli jsme najít společnou řeč, koníčka. 
Než jako partnera jsem ho viděla, jako chlapa od vedle.
Do téhle doby, jsme si myslela, že chci chlapa a ne studentíka. Jenže tohle? Kámoš?
Nic víc. Konverzace ani ne po hodině chladla. O to víc, jsem se těšila na konec. 
Nejde o to, kdo to byl. Šlo o to, jak se choval. Věk = majetek, peníze.
Než, aby připustil svůj věk. Věnoval se částem svého majetku, svých úspěchů, známostí. 
Opravdu musí být kompenzace jenom v tomhle? Nebrala jsem to zle, ale opět jsem se přesvědčila o tom, jak mě starší chlapy vidí. Zlatokopka?
Je špatné, chtít si rozumět se starším chlapem?
Opravdu si většina mužů, kompenzuje věk s přehlídkou majetku, známostí ve vodách politických a celebritách? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.