pondělí 27. března 2017

MÝMA OČIMA, KONOPIŠTĚ

Nakonec, jsem se rozhodla, po celkovém lenošení vstát.
Popadnout foťák, vyrazit na Konopiště. 
Musela jsem využít, dnešního počasí a také stálosti Nikonu. 
Já Vám nevím, ale jako bych najednou viděla věci jinak. Všude se snažím vidět, věci po svém. Najít kousek krásy okolo nás a daří se to. Opravdu se to všechno děje, dostavuje se úspěch. Dostavuje se pocit pochopení, štěstí a já si přijdu, jak když jsem na to vše přišla až teď. Zajímalo by mě, co se to se mnou stalo?
Možná, jsem konečně otevřela oči, otevřela se světu. Otevřela se sobě. 
Anebo jsem jenom více vyrostla.








 

( Ty odrazy ve vodě, mě baví. A co teprve můj stín. )


 ( Láska se dá, projevovat úplně všude. Tohle mě zaujalo. Zajímá mě, jak dlouho to tam vydrží. )





 ( Jop, tak takhle si přijdu po většinu času. Ostrov, okolo ničeho... )











( A hale, na koho jsem to narazila cestou k autu. Bohužel jsem ho nemohla vyfotit lépe, když jsem se přiblížila on se oddálil. Jakmile jsem se oddálila on se přiblížil. Podle mě, jsme hrály hru a já to vzdala.)





( Takhle, jsem ten dnešek vnímala já, můžete ho vidět stejnýma očima jako já. )


Fotoaparát: Nikon D3100

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.