čtvrtek 23. března 2017

KOŠILOVÝ SNÍLEK

Někdy mám pocit, že jsem nerealistická a příliš zasněná. Snílek 
(Tohle, jsem často slýchala, od všech svých partnerů.)
Je, opravdu být špatné, zasněná ve své hlavě?
Vytvářet si své vlastní scénáře budoucnosti? Někdy, mě popadne slovo blázen. Ano, někdy při svém vyprávění si přijdu jak blázen i podle těch pohledů okolo. Jenže, si nemyslím, že je to vada. Naopak, je to skvělá věc, vidět věci nejenom černě a bíle.
Vidět je, opravdu tak jak sama chci, jak jsem si to představila, vytvořila. Přece, síla myšlenky, chápání a věření o tom to je.
Tohle jsou tři stabilní body, úspěchu. Chápat, věřit a myslet.
Jak, tohle vím? Podívejte se na mě, jako úplně normální vesnickou holku, která se snaží jít si za tím, co chce. Zatím, co jí baví, co jí naplňuje a především co si sama vysní. 

Není tohle, sen každého z nás? 
Žít podle toho co sami chceme, co sami vidíme ve své hlavě, představách snech?
Co, jsem viděla za poslední dny? Úspěch, poznatky, focení a sebe.
Co z toho jsem zrealizovala? 
Úspěch - nastoupit na loď, při které jsem po první dni povýšena. Při, které si stále a stále uvědomuji. Tohle, není pro mě, tohle nechci dělat a proto se o svém volnu. Stále a víc do hloubky, zabývám tím, v čem chci prorazit. Žít tím.
Poznatek - viz. text nahoře. Bez tohoto, bych to nedotahovala.
Focení - koukněte sami, jak jde vše zrealizovat, pokud sami chceme.
Objevujeme místa, která můžeme vidět jinak, než jenom u zdi. Co je krásnější, než dobrý styl s kouskem přírody.
(Sama bych tímto směrem, vyzvedla svůj projekt. Ráda bych pokud, to čtou stejné dívky. Jim nabídla spolupráci, pokud budete mít zájem. Budete kousek odtud, stejné postavy, výšky, informujte mě na email. Můžeme se domluvit.)
 A cože, jsem to zkusila zrealizovat tentokrát?
 Přece tu svojí novou, dlouhou košili s koženými kraťasy. Páskem pod prsy, kterým odpoutávám od své váhy a punčošky. Jop a nesmím zapomínat na svůj královsky modrý kabát.




 













Kabát - Ebay / Košile - Second hand / Kraťasy - HM / Pásek - Orsay / Punčochy - Deichmann / Boty - Ok Shop

Fotoaparát -  Nikon D3100

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.