pondělí 20. března 2017

DO VĚTŠÍCH KALHOT.

A je to tady, měla jsem na vybranou buď rychlostí světla shodit přebytečných 5 kilo, abych zapnula kalhoty. Což, si řekněme v praxi nejde, pokud nemáte velké množství peněz na kontě na liposukci. Takže, mi prozatím, zbývala varianta koupit si o pár čísel větší velikost. 
Kdo už mě však delší dobu sleduje, je mu jasné, že všechno dělám po svém a nejraději nakupuji v Second Handu. 
Na mém instagramu, jste se dozvěděli, jak jsem skvěle nakoupila za 250Kč. Patery kalhoty, od různých značek např.: LEE, Armani Jeans….
A jelikož jsem to holka šikovná, chtěla jsem si do dvou jeansů, udělat díry. Což, se mi svým způsobem podařilo. Víc než jsem čekala, takže tu byl jeden menší problém. Přehnala jsem to. 

Pro své vylepšení, jsem se od toho snažila odpoutat barvami na textil, a tak jsem si vytvořila své vlastní první vetší cool kalhoty.
No, a jak se tak stává, hned jsem je mohla využít na ukázce velké taneční soutěži v Plzni. (O té se zmíním až v dalším článku.)

Takže, jdeme se na to podívat?










Kalhoty - Second Hand / Tričko - HM / Cardigan - HM / Batoh -   / Boty - Deichmann

Fotoaparát - Nikon D3100

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.