středa 29. března 2017

CHAMELEON, I TAKHLE SE MUSÍ FUNGOVAT.

Dlouho očekávané namalování. Mnoho, z Vás mi píše, proč se nemaluji.
Prostě mě to nebaví, někdy mi to přijde zbytečné, zdlouhavé a nudné. Nejraději, jsem prostě přirozená, i když nemám perfektní pleť. 
Prostě, se chci cítit v pohodě. Takže, zvýrazňuji jenom rty, občas hodím kapku make upu, i když to není moc vidět. Jako dekoraci použiji i tvářenku.
Nechci se cítit jako, obalená ve vrstvách strouhanky. Pod sluncem se opékat a výrazně lesknout. Stále mít po ruce zrcátko a kosmetickou taštičku. Přijde mi to jako ztracený drahocenný čas. Zabývat se tímhle, buď se sama sobě jednoduše líbím, nebo ne. Když ano, je to ku prospěchu nám všem, a když zrovna ne. Moje smůla, snažím se s tím v ten den vypořádat po svém. 
Jedině možná na fotkách se snažím, trochu více namalovat, ale není to ono a tak jsem zašla za profesionálem. 
Mým profesionálem, se stala má kamarádka Verča, která se věnuje natáčení youtube kanálu Life with Sandra
Musím, přiznat, že se toho zhostila perfektně a do budoucna s ní mám ještě plány.
Jako profesionál, mě poučila o štětcích, kterých mám doma plnou sadu, takže jsem zase o něco chytřejší. Otázka je, zda mi to bude k něčemu platné. A prý jsem tedy " amatér ", jelikož nevím jaký, na co je.
Ano, to jsem. Nepřišlo mi to vhodné tohle vědět, nepotřebovala jsem to. Mám dva štětce, který používám z celé sady a to mi do teď stačilo.
Každopádně, jsem si užívala profesionální věci na líčení.
Make up Catrice - Poměrné krycí na mé nedostatky na pleti.
Korektor Catrice - Krycí
Tvářenka Milani - Barvou k mé pleti byla více než dostačující. Stačilo jí nanést na ty správná místa. Udělala své.
Paletky od Urban Decay - Z těch jsem byla hotová. Taková krásná škála barev. Nevěřila jsem na svítící stíny a oni fakt světélkují. To se mi líbilo a moc. Při nanášení se trochu zaprášilo na mých tvářích, ale všechno se dalo lehce očistit. Drželi perfektně.
Řasenka Rimmel - Kartáček se mi nepáčil, určitě bych použila jiný na nanášení řas. Což byl jenom můj vlastní názor, jinak řasenka splnila svůj účel. Příště jí použijeme více, to je asi jediné.
Bronzer Essence - Úctyhodný 
Rtěnka od Avonu - Můj osobní zázrak. Jediná nevýhoda, je nanášet rtěnku štětečkem, ztrácí pak svůj odstín. Lépe jí rovnou aplikovat na rty, aby si udržela hutnost barvy.



No a tady mě máte, namalovanou, výraznou, jinou.















Fotoaparát - Nikon D3100

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.