sobota 18. února 2017

TOUHA, PO OBUVI ADIDAS SUPERSTAR

Dlouhou dobu, jsem nemohla přijít na jinou obuv než na podpatky. Brala jsem si je kamkoliv. Teď, po čase. Zjišťuji, jak ta obuv, už není tak podstatná a spíš se zaměřuji na pohodlnost, svých nohou. Proč?
Jelikož, po většinu času opravdu chvátám, tak potřebuji mít více v jednom. Nerada bych, jednu svojí nohu nechala zaseknutou na Pražských dlaždicích.
Tak a teď nastal ten moment. 
Moment toho, jakou pohodlnou botu?
Vyzkoušela jsem jich několik. Problém je v tom, že já chci mít pohodlnost, ale i design. Pokud mám šlapat po svých, musím to zkombinovat i se svým stylem.

A budete se mi divit, já jsem našla pro sebe ty pravé.

A to od značky Adidas.
Upřímně si řekněme, nepotrpím si na značky. Většinu věcí hrabu v Second Handu, ale tohle je jiné. Tohle jsou boty. Jedná se, o mojí pohodlnost a to se musím podívat po tom nejlepším, pro mé nožky.
Takže, jsem zakotvila u Adidasu, vyhlédla si Superstary.
Zjistila jsem, jak jsou na mých nohách pohodlné. Pěkně jsem si je přeťapkala po krámě.
Na nohách jsem měla, tyhle krásky.









Tohle, je láska na první pohled.
Co říkáte?
"Vůbec, nekomentujte tu bílou barvu, protože já jsem ji taky nekomentovala. Jasně vím, že bych byla čuně… Takže, co jsem neudělala? Nekoupila je….“

Přijela jsem domu, sedla jsem si k notebooku a hledala jsem. Věděla jsem, jakou značku chci. Věděla jsem, jaký typ bot chci. A sakra, na mě vyjelo tisíce odkazů. Až jsem najela na jeden, který mě zaujal Adidas Superstar
No, to jsem neměla dělat. Proč?
Vyjeli na mě 3 stránky.
Takže jsem hezky jela, stránku po stránce a najednou se mi nelíbili 1 boty, ale 3 boty. Takže, teď já, sedím doma u notebooku. Koukám na své boty, které jsem si na stránkách vybrala a přemýšlím, které jsou pro mě nejvhodnější.

Možná, byste mi mohli poradit?
Rozmýšlím se nad těmi samými boty, jenž jsem nechala v krámě.
„No, jasně vrátila jsem se k nim, jelikož jedny bílé boty už mám. Omluva to není, ale budu přece většinou chodit opatrně. Nebudu v nich lítat v blátě tady u nás na zahradě. Takže, jsou zpátky ve hře.“
Pak, tu mám boty na straně 3. Adidas Superstar Slip On W Black/ Wtf White. Jenž mě zaujali, svou jedinečností, pásků s neoprenem. A spíš bych je využila ke svému stylu. Navíc hravost, černé barvy se neomrzí je to klasika.
Mojí trojku pak uzavírají. Boty na stejné straně v mintové podobě.

Docela jsem se do toho zamotala, nemyslíte? Co teď? Zeptala bych se třeba těch, co jsou vedle v pokoji. Jenže jejich odpověď, by pro mě nebyla nijak vážná. "Musím, mít poslední slovo."
(Pokud, jde o můj styl.)

Takže, to chce, se rozhodnout sama samotinká. K tomu potřebuji recenze.
Bez toho, se v dnešní době neobejdeme. Kord, když celou dobu nosím podpatky a najednou mám přejít na tenisky. Musím znát, jak si vybrat dobrou obuv. Co by měla splňovat.
Pro mě, by měla splňovat pohodlnost a design. Ale stačí to opravdu každému, tak jako mě?
Někdo má víc otázek než já. Jak boty prát? Jak je vybrat? Jak poznat originál? Jsou ty boty minimalistické? Budou mít to, co chci já? Je pro mě bílá dobrá barva?

A od toho jsem na stejných stránkách, narazila na sekci Blog. Kde nalezneme, mnoho odpovědí o botách Adidas Superstar.
Mluvím, pouze za sebe, ale možná jsem se i já po těchto recenzích. Odhodlala si přece jenom pořídit, svojí první volbu v Bílé barvě.
Jsem ráda, že jsem boty hned nekoupila a zapátrala na netu. Kde každý jeden z nás, hledáme občas odpovědi, na naše otázky.

„I já, potřebuji občas zapátrat někde, kde mi poradí. A co víc? Nebojím se to přiznat.“

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.