čtvrtek 23. února 2017

TOK ŘEKY

Nedokážu říct, čím je dnešek výjimečný.
Zda je to tím, že venku je 15 stupňů. Sluníčko svítí, sníh povoluje, do vody, která se zvedá do velkých výšin našich krajních břehů. Pomalu se vylévá z koryta.
Z mostu slyším to šumění, které z ní vychází, teče tak rychle, hlasitě, prudce. Nezastavuje se před ničím, už nenaráží na kameny, o které se rozprskne do vzduchu.
Teď ..... kapky vody, lehce vylétly do vzduchu, ale teď už ne. Zrovna teď, jsou kameny pomalu, pokořeny. Mizí do prudce se linoucí vody.
Pozoruji tu náhlou změnu, která se pode mnou odehrává.
Ve stejný moment, se v mé hlavě objevují různé otázky.


Jdu opravdu, dobrou cestou?
Jsem spokojená?
Líbí se mi to, co dělám?
Naplňuje mě to?
Chci více?
Stihnu všechno zaplatit?
Měla bych se podívat po práci?
Vyhraji ty miliony?
Budu mít ještě letos, svůj dům?
Co další spolupráce?
Měla bych se někomu ozvat sama?
Cítím se dobře?
Co mé zdraví?
Neměla bych pomáhat více?
Chtělo, by to nějaký plán?
Chce to další projekt?

Tohle a mnoho více, se ve mě odehrává. Takový krátký moment, a tolik plynulých otázek za sebou.
Je tohle vůbec možné? Opravdu znám na všechno tohle odpověď? Ne, neznám.
Proč? 
Nenašla jsem ještě ty správné odpovědi, některé odpovědi potřebují čas. 
Nedokážu s nimi pohnout, i kdybych sebevíc chtěla. Některé věci, potřebují dozrát, potřebují se vyvinout, vyrůst.

Dokud je má mysl, takhle zapojena. Naskakují jí takové otázky, nepřestala jsem bojovat o svoji budoucnost. Nepřestala jsem růst, naopak teprve jsem se vším začala.
Teprve teď, tohle vše dostává ten význam, který jsem hledala.

Stále stojím na mostě, zahleděná do vody.
"Můžeme? " ....mužský hlas za mnou už je nedočkavý. Pomalu se na něj otočím.
"Jistě, můžeme..." .... vykouzlím úsměv na svých rtech.

V malém okamžiku, bych se měla změnit na modelku, jenž stojí před svým fotografem.
Jenže já nechci být modelka, já chci být 

A tak se fotíme, já měním postoje, měním místa, měním pohledy. Sleduji jeho, sleduji tok řeky. Jenž boří veškeré hranice, a jsem rozhodnuta bořit své hranice.







































Kabát - Ebay / Svetr - Hm / Sukně - Second Hand / Punčochy - Deichmann / Boty - No name / Kabelka - No name

Fotoaparát -  Apple Iphone 6S plus


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.