úterý 14. února 2017

ORION

Musím říct, že dnes víc než kdy jindy, ve mě proudí tolik emocí, tolik štěstí. 
Nevím, zda je to zmiňovaným Valentýnem, nebo tím vnímáním.
Prostě jsem šťastná a vykřičela bych to světa. 
"Dobře, stačila jsem to vykřičet jenom do louky. Řeknu vám, bylo to tak ulevující.
Nemám, sice zatím splněné všechny sny, které jsem si vysnila. Nejsem zdaleka u cíle (i když, bych chtěla.), ale jdu touhle cestou, která mě vede všemi hrbolky. Jenž, mi dávají novou sílu a zkušenosti. Vedou mě zdárně do cíle. Těší mě to, všechno."

Nebyla bych to já, kdybych o tom něco nesesmolila. Baví mě smolit tyhle slova….


Je to tak úžasný pocit. 
Pocit, jako když sníte sladkou 68% domácí čokoládu. Jste plni endorfinů. Spokojení, usměvavý, nabití energií. Ten pocit jedinečnosti, který ve vás koluje. To je přesně to, co teď prožívám. Smolím slova do počítače. Culím se na něj, jako bych čekala zpětnou reakci. A ona, nepřichází. Místo ní, řádky pořád rostou a rostou. Myšlenky se v hlavě předbíhají, perou se o to, která se první dostane ven. Dá mi to tedy fušku, si to nějak srovnat, aby tohle vše bylo, jak si dobře čtené. 
Práce to je opravdu složitá. Žádná sranda, takhle večer. 
Možná, se mi to i daří. Těžko posoudit, mezi těmi malými skulinkami, které koukají na monitor. Přebíjejí je ty výrazné naducané tváře, které jsou stále, tak rozehrané v úsměvu.
Musím je srovnat do latě, jinak nebudu schopná psát o tom, o čem chci. 

Chtěla bych se tu zmínit o akcích, kterým jsem teď věnovala čas.
Jedná se o akci sladké čokolády, které mě opravdu zaujala svojí jedinečnou chuti, přístupem a hlavně ojedinělostí. Nejedná se o nic jiného než o Čokoládu Orion. Proč zrovna ona? Jednoduše je výjimečná svými 68%, které jsou pro mě akorát." Nebudu, vám mazat med okolo pusy, nemám to ráda."
Prošla jsem si s nimi dvěma akcemi, ty akce stáli pokaždé za to. Zamlouvají se mi svou jedinečností, vždy zapadají do kontextu. Jejich pojetí nového designu, nenarušuje jejich dlouholetou tradici. Což se mi líbí, je to styl, který se tu v dnešní době neztratí. Zaujme nejenom děti, ale všechny věkové kategorie. Každý se v tom najde a to je ono. Zúročit vše a pro všechny. 
Není tomu v dnešní době tak? Není to snad ta nejtěžší věc? Ruku na srdce, je. Dnešní doba, je těžká na zaujetí náročného zákazníka, přemírou a dostatkem všeho.
Myslím, že tohle všechno se Orionu podařilo.

Nejenom 3 akcemi, které měli v příjemném prostředí v Café Parlor, ale také nápadem.
Jakým? Co třeba novou chutí? Designem obalů. Přístupem. Výrobou. Tradicí.....


Mohu sama ze svých zkušeností popsat, jak vše poklidně probíhalo. 
Jaký skvělý kolektiv se o vás mohl starat. A co vy?
Sami jste si mohli vyrobit svoji čokoládu. Použít ingredience na, které si nedáte dopustit. 
Hmmm, kde vám tohle dovolí? Nasypat si na svojí vlastní čokoládu, více jak pět kousků kokosu, lentilek, kakaových bobů a mnoho dalšího.
Nevím jak vy? Já, jsem neváhala. Sestavila jsem si svojí úžasnou čokoládu, kterou jsem skoro ani nedonesla domů, na ochutnání dalším členům rodiny.
 "Ano, jsem ostuda. Ale na po druhé jsem to odčinila. S těžkostí srdce, bych byla nejraději sobec a všechny je snědla." 

Myslím, že pokud sami takovou akci nezažijete, tak vás to nepohltí, tak jako mě. Ano, chuť je ojedinělá. Sami můžete vyzkoušet. Pouze v obchodě si zakoupit nové tři vzorky, ale bez smyslných výběrů vašich chutí, které byli k dostání na akcích. Třeba se může ještě poštěstit, nějakou akci s nimi zažít. Sami si vyzkoušet co vše je nabízeno. Od rytce na čokoládu, informací od čokolatiéra, hostesek, čokoládových lízátek, horké čokolády, vážené čokolády.
 Nezní tohle snad dobře? Pro milovníky tohoto sladkého pokušení?
Já byla třeba v sedmém nebi. A moje o něco větší břicho to potvrzuje a nejenom to, ale i umazané tváře od téhle sladké nádhery. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.