úterý 21. února 2017

JEDNÍM KROKEM DO POHÁDKY

Minule jsem tu psala, o Adidasech a na to konto, jsem musela vytáhnout vyšší boty. 
Nedala jsem si říct, musela jsem to zkusit, zda na nich opravdu už neumím cupitat jako popelka z pohádky. Představte si, umím na nich cupitat, ale ne tak elegantně jako dříve. 
Ne smyslně, ale spíš hekticky, rychle a nerovnoměrně. Což znamená, že opravdu na plné čáře vyhrají botky bez jakékoliv nepohodlné zátěže.
Navíc se opravdu bojím, kdybych někam cupitala tou svojí rychlostí, tak bych musela vyjet o hodinu dříve. Kdybych pak šla se svým rychlíkem….
No, jako popelka, která ztratila jeden střevíček, bych ztratila dva, jelikož bych je musela shodit ze svých malých nohou. Odhodit do svých rukou a cupitat po svých holých nožkách. Takže bych byla oblečená, neoblečená, obutá neobutá a spíše jako princezna koloběžka.
A nerada bych sebrala roli všem pohádkových bytostem, které mě teď v hlavě napadají.


Takže, tím chci říct, že pro tentokrát se nedržím toho svého "Pro krásu se trpí.“
Dneska, opravdu ne. 
To však neplatilo o včerejšku, kdy jsem měla na sobě tyhle vyšší botky. Sami se podívejte, už se ke mě takové botky nějak nehodí, Nejdou ke mě. 
Pro tentokrát si myslím, že můj styl přešel od frajérství k pohodlnosti dnešních a následujících dní.

































Bunda - Second Hand / Košile - Second Hand / Tričko - Second Hand / Jeansy - HM / Boty - No name / Psaníčko - No name / Brýle - Ok Shop

Fotoaparát -  Apple Iphone 6S plus

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.