pondělí 9. ledna 2017

TULLE SKIRT

Dobře, teď tu možná malinko budu otravovat s královskými fotkami, ale mě to tak baví. Sníh, volnost, čistota.
Bílá nádhera a já. Není to kouzelné spojení?
" Ehm, prosím nevyjadřovat se, vím jak by to pro mě dopadlo.. "
( Stejně to většina udělá.. )

Ne, jedná se o to, že lidé by měli dělat to, co je baví. 

I, když je zrovna takové počasí, nezáleží na tom.
Hlavní je ta spokojenost. 
Pro mě, je to teď chvilka odreagování. Jsem stále završená, svojí prací 
( snem ), který dávám do knižní podoby.
Chce to vytrvalost, mnoho času, oči nad počítačem.
Je to těžké, velice těžké, ale ne tolik, abych to zabalila a šla o kus dál.
Držím a držím, dá to zabrat. Nebudu lhát, ale ta cesta stojí za to.


Nevím, zda to někam povede, zda to bude mít úspěch.
Popravdě?
Nepřemýšlím nad tím, nemám na to čas nebo se tím jednoduše nechci zabývat. Užívám si to, vytvářím to, co jsem vždy chtěla PSÁT.
Ano, jak většinu zajímá, zatím nemám finanční jistotu.
Jenže, víte co mám?
Radost
Pocit uspokojení
Smysl 
Tohle vše je k nezaplacení, tohle je totiž cesta.
Moje cesta, po které jdu.

Jako teď, něco jsem chtěla. Ne něco, chtěla jsem si udělat tylovou sukni a víte co?
Udělala jsem si jí, podle sebe a co je? NEJLEPŠÍ.
Nezáleží na tom, že je křivá, lehce průhledná je moje.
Jsem na ní, tak nehorázně pyšná.
Ano, je to jednoduché, jak se může zdát, i tak vám to zabere čas.
Čas, je cenná věc, proto i ta sukně je pro mě cenná věc.
Je z mého malého království, jsem v ní jako tmavá princezna v bílém rámečku.
Sami se můžete podívat.

("Jo jestli se vám někde zdá, že mi dělá velký zadek......ehm já mám velký zadek…“) 




































Triko -  HM / Sukně - Domácí práce / Boty - Baťa

2 komentáře:

  1. Držím Vám palce, ať se Vám to povede..Taky mám jeden "sen", co bych chtěla dělat, ale stále nevím jistě, zda to mám alespoň zkusit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vám, mockrát.
      Pokud ten sen stále cítíte.
      Věříte v něj, nutí vás to o něm přemýšlet. Neváhala bych a zkusila bych to, nikdy nemůžete vědět jak to dopadne. Pokud za tím nezkusíte jít. Přece nad ním, nechcete jenom přemýšlet a v hlavě si říkat. Co mohlo a nebo nemohlo být. Není lepší to risknout? Přece sny máme od toho, aby jsme si je plnili a byli spokojení...

      Vymazat

Nebojte se napsat svůj názor.