neděle 15. ledna 2017

ČESKÁ MISS

Normálně se k takovým věcem nevyjadřuji, ale nedá mi to. Něco ve mně mi říká, že bych měla něco malého na toto téma sepsat.

Ano, četla jsem mnoho reakcí jak pozitivních tak negativních.

Dlouho probíraná Česká Miss.
Možná jsem na svůj věk tzv. suchá, nudná, rozumná, vyspělá. A vidím, to opravdu jinak, než většina mých vrstevníků. Kteří jsou nadšení, zábavní, každý týden v baru…(co já vím…), ale vím jedno mám v hlavě trochu soudnosti…
Chcete mi říct, že to co dřív mělo zájem lidí, mladých dívek, médií. Se propadlo, na skandální dno, českého bulváru.
Asi tedy žiji opravdu ve svém uzavřeném suchém světě, a tohle mi přijde jako neprestižní akce.
" Myslím, že většině inteligentních lidí došlo jaká je to teď fraška. Udělat z dříve precizní soutěže pod vedením Pana Zapletala. Ostudnou komedii, jak v dnešní době potupit dívky. A chápu, že většině svým způsobem osobitých lidí se to může zdát jako cool, když neví co je to prestiž. (O dívkách se nebudu vyjadřovat, protože chápu, že pro zdánlivě svádivě úspěchy, je mnoho lidí schopné udělat dost.) "
Chápu, jakákoliv reklama je reklama. I já jí teď dělám, i když je z mého pohledu negativní.
(Jedná se pouze o to, jak to vnímám a cítím sama.)
Moc dobře vím, že se na mě snese mnoho další kritiky, možná se najde, někdo kdo se mnou bude souhlasit. Kdo ví? Nebudu nad tím polemizovat a vrátím se znovu k tématu.


Zcela chápu, jak se většina dívek chce prosadit v tomto oboru. Ať z jakéhokoliv důvodu. 
Nebudu se stydět, i já jsem jednou podlehla tomuto trendu, zkusit si to.
Byla jsem na castingu a nevyšlo to. Co si budeme povídat...malá...nezaujatá...silná.(..No nic. Teď to jsem, nepatří…)

Rozhodně vím, že pokud by měl někdo reprezentovat Českou republiku, na prestižních soutěžích ve světě. Rozhodně by to neměla být slečna, která vystavuje své tělo v metru, nalitá alkoholem.
Nezlobte se na mě, ale teď mi jasně řekněte, kde je získaná prestiž toho všeho? Kde se nachází opevnění imunity dívek? Charizma? 
..tyhle otázky mi kolují v hlavě.

Pamatuji si, jak každá mladá dívka vzhlížela k těmto soutěžím. Přála si být modelkou, něco to pro nás znamenalo. Teď to neznamená nic….
Jistě doba se mění, lidé chtějí něco jiného, než chtěli dříve. 
No, tak to je snad jasné, ale vsázet na lacinou nahost, alkohol a tanečky v metru? Kam to ty lidé dopracovali? Co je k tomu vede? Bujná fantazie prodávat tělo? 
Ano, i tohle se v módě dělá. To snad každý víme, ale víme, že decentně, smyslně, ne vulgárně.

Jistě, mnoho skvělých i neméně skvělých nápadů přichází, třeba po sklenici vína. Neříkám, že ne. Každý má takovou zkušenost, jenom většina si to opravdu nechá pro sebe.
Proč? Jsme si vědomi, i blbostí, které nám vyjdou z naší vlastní hlavy po sklenici vína…

Dovolím si, jsem zkopírovat, mé slova z fcb stránek, při komentování této situace.
Víc se k tomu vyjadřovat nebudu, protože si myslím, že mám cennější věci na práci, než se více zabývat tímto.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.