středa 21. prosince 2016

CHRISTMAS TIME AMONG PEOPLE

Tohle, mě opravdu fascinuje, sama nevím, co si o tomhle mám myslet. Vánoční čas nastal, ta atmosféra mezi všemi lidmi se změnila. Lidé co jsou celý rok zachmuřený se najednou rozsvítí. V očích mají jiskru, na jejich tváří se ukáže náznak úsměvu.
Hýbe s nimi atmosféra mezi lidmi? 
Nebo snad kouzlo Vánoc?
Třeba to je jako v každé pohádce. Z každého zamračeného člověka se nakonec stane přívětivý, milý vánoční lidumil.
Ptám se, proč tohle kouzlo, je jenom jednou za rok? 
Copak to nejde každý den? Na každém dnu, se dá najít něco pozitivního, co nám vykouzlí úsměv na lících. 
Je to těžká věc to uznávám i já mám dny, kdy mi to jde ztěžka, ale jde to.


Dneska je tu jasný příklad. Věčně zamračená paní, hýří úsměvem a dobrou náladou. Jindy slet starších dam v kavárně, stěžujících si na své muže, důchod a mnoho dalšího, se při usazení poslední dámy ke stolu, začnou hýřit dobrou náladou. Tématy se zaměřují na Vánoce, na rodinu, vtipné historky.
Upíjejí svojí kávu, při které lehce přejdou ke sklence červeného vína.
To jsou mi, ale obraty o 180 stupňů.
Co by se dělo, kdyby svátky byli dvakrát do roka? Jak by se lidé k sobě chovali. Není tohle příjemná myšlenka? Nebo je to jenom v mé hlavě? Myslet na jiné seskupení lidí? Na pozitivnější přístup, který mnohé mezi lidmi usnadní.
"Terezo nebuď naivní! Přestaň si myslet, že kvůli tvým článkům. Se lidé nad sebou zamyslí!"
No uvidíme, co se bude dít po Vánocích, jak mezi sebou lidé budou jednat. Zda jim tahle atmosféra, přístup vydrží o něco déle než minulý rok.
Nechám se překvapit, možná budu mile překvapena.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.