úterý 22. listopadu 2016

KONOPIŠTĚ

Je rozdíl mezi viděním očí a cítěním očí, skutečných krás našeho světa.
V čem tohle vše spočívá? 
Možná v tom, jak svět a lidi okolo sebe vnímáme.
Co tím vlastně myslím? Nesoudit obálku podle její vnější stránky, ale podle jejího obsahu. 
Dnešní doba je tomu uzpůsobená naopak. Soudit podle obálky a potom dát možnost prozkoumat obsahu.
Proč se tohle dostalo všechno tam kde to je?
Máte na tohle někdo odpověď?
Já si té svojí nejsem úplně jistá.


Uvidíme, kdy přijdu na odpověď, která mi bude vyhovovat. Několikrát jsem se o tom sama přesvědčila, tak jako většina z vás. Pro svůj oddechový čas jsem si vybrala tyto chmurnější dny. Pozor, nebyli tak chmurné, jak se zdály. Našla jsem v nich plno krásných okamžiků. Zaměřila jsem své oči nejenom na tu vnější obálku, ale zapojila jsem do toho své cítění. To, jak jsem chtěla, viděla danou krajinou já. Nádhernou, i když na první pohled se taková nemusela zdát.





























Krásy  jsem tentokrát objevila na Konopišti, kam se uchyluji k přemýšlení, ať s během nebo bez něj. 
Spolu s krásnou hudbou v mých uších, si promítám vše, co mám ještě na plánu a vytvářím si svoje sny, které se snažím zhmotňovat. Každý má nějaký ten styl.


4 komentáře:

  1. Moc hezké fotky :) okolí Konopiště je krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) To tedy je a ve všech obdobích. Nebo máte snad jedno období raději než další?

      Vymazat
  2. No jo, ale většina lidí je neponaučitelných a stejně soudí jen podle obálky... ale čím jsem starší tím víc nacházím víc těch, kteří už proskomávají to nitro.:) Jinak taky přemýšlím při hudbně, buď v létě v přírodě a nebo aspoň v autobusu do školy.
    Jinak jsem v diskuzi na blogerkách o vzájemném folownutí a podporování blogerů, dáme si vzájemně? Mně se líbí tvůj styl psaní:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď to a nebo na to ještě nepřišli, nemusí tomu věnovat pozornost, tak jako mi. Hudba je všemocná co? :-) Určitě, nemám s tím problém.

      Vymazat

Nebojte se napsat svůj názor.