úterý 1. listopadu 2016

PRÝ, ČERNÁ ZÁZRAČNÁ MASKA

Před mnoha a mnoha měsíci, než se u nás v krásné, pohostinné Republice, spustila lavina černých zázračných masek.
Jsem, jak se tak říká náhodně přišla na pohádkovou věc zvanou Ebay. 
O, které jsem věděla docela málo. 
Jako například, dá se tam najít mnoho věcí od A do Z.
Musím se zaregistrovat, tedy mít svůj vlastní účet. Mohu nakupovat hned a nebo dražit v aukci. ATD.
A na co jsem nenarazila? Na písmenko M.
Co to znamená?
Od písmenka M, máme mnoho slov. Maso, Mléko, Miláček, Mrož..... Maska, a když se k tomu přidá ještě B. Máme z toho Black Mask.
Jako každá žena, co se snaží se starat o pleť, i když o tom ví prd. 
Jenom si stále ráda, maže něco na obličej. Ať je to růžové, černé, zelené, hnědé, prostě zázračně věříme v tyto účinky.
I když, příčina je zakořeněna uvnitř našeho těla. Necháme se oblbnout, rychlostí zázraků pleti. A hups už kupujeme co se dá. 
Je to nejjednodušší, někdy i nejlevnější řešení.
Jako ten dnešek.
Jak bych mohla odolat, cca 50 korunám za jeden kus masky?
No, nemohla nejsem blázen.
Takže jsem rovnou objednala dva kusy.
Natěšeně, jsem vyhlížela datum dodání. Otravovala, každý den Babičku. Zda už mi sakra přišel jeden balíček.

Po dlouhém otravování, každých dní. Byl balíček doma.
Natěšená, jsem se vrhla na věc.
První reakce nebyla valná.
Než nadšená jsem byla zklamaná. Nejenom, že jsem byla černá jako bota, ale zázraky nikde.
Co jsem mohla čekat, za takový koruny? Kladla jsem si jednu otázku za druhou.
Časem, jsem přišla na jedinečnou věc. Ona ta černá věc, funguje.
Víte jak? Nesmíte jí namatlat dost, nýbrž málo.
Aby měla efekt, trápení celé pleti. Takže, poprvé jsem z toho byla nešťastná a hale, jako opravdu to tahalo. 
Dá se na to zvyknout? Ano, dá.
Jsem spokojená?
Jo, taky se dá říct, že jsem, ale rozhodně to není jako inzerce, která je teď všude okolo nás.


Nevím, zda naše české e - shopy, jsou na tom opravdu lépe, než tenhle zázrak z Ebay. Těžko porovnat, neměla jsem černý zázrak na své pleti, ani od jednoho českého prodejce.
Má zkušenost, je jenom z Ebay. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.