úterý 25. října 2016

PYJAMAS

Pyžamový styl?
Co to vlastně znamená? Vzít si vršek od pyžama a jít ven? Třeba proč by ne.
Myslím, že já to takhle dělám poměrně často. Jednou jsem v second handu našla, košili.
Doteď si nejsem jistá, zda to je košile nebo pyžamo. Myslím, že podle kapsiček pyžamo.
Delší dobu nosím vrchní díl od pyžama, ale nevadí mi to. Satén je tak skvělý na každodenní nošení a nehodlám přestat

Navíc, kdo určuje přesné hranice stylu? Nikdo, není na to jasný řád, je to o představivosti mysli. 



Tak jsem si to dneska vyrazila pěkně do Prahy v pyžamovém stylu. Nikdo si nic ničeho nevšiml, nebo to asi nekomentoval. Dostávat se do podvědomí lidí, je jednoduchá věc. To mi věřte.


























Royal Kabát - Ebay / Pyžamová košile - Second Hand / Bílé kalhoty - Gate / Boty - Lidl / Bavlněná taška - No name 

Fotoaparát -  Apple Iphone 6S plus

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.