čtvrtek 20. října 2016

PANTYHOSE

Dnešní sice slunečný den, je zcela chladný. Mrznou mi ruce, zebou mě nohy, ale stále chci být stylová. Uchyluji se k teplým věcem, rukavicím a punčocháčům . 
Jako dítě jsem je nesnášela, musela jsem nosit příkazem. Tahat na svoje baculaté nožky kusy látky vcelku. Nešlo mi to, musela jsem skákat při nasazování. Natahovat  každou nohu do jedné strany a potom do druhé, abych je vytáhla až k rozkroku. Nechtěli držet tam, kde mají. Potvory (Ne, nebyli menší. Moje stehna byli baculky.) Byla to příšernost, v jednu chvílí jsem je i schovávala. Lhala, že nejsou.

Teď po 15 letech nastala doba, kdy je nosím maximálně, co to jde. Líbí se mi jejich barevnost. Chci být i v chmurnějším počasí šik. Nosit sukně, kraťasy a jediný vhodný teplý doplněk jsou punčošky.

Dneska jsem k nim přidala ještě maxi sukni z Lidlu, kvůli její kombinovatelností. Bílou košili, u které na jistotu vím, že ji nestihnu umazat. Teplý kardigan, rukavičky a klobouk. Dobře není to veliké tepelné zabezpečení, ale na ten kus cesty to stačí.




















Klobouk - Ebay / Košile - Calliope / Cardigan - HM / Rukavice - Gate / Sukně - Lidl / Punčocháče - Deichmann / Boty - Ok Shop 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.