sobota 15. října 2016

COURTS

Dneska se mi stala docela vtipná věc s mým známým.


Přesvědčila jsem se , jak lidé stále hodnotí podle toho co máte na sobě a v čem jezdíte. (Podle všeho totiž mají málo věci na práci. Ne, že by mi to vadilo . Hned Vám vysvětlím proč .)
Mnoho z Vás víte , že jsem dala v práci vale.Za krátkou dobu pořídila dražší věci. Víte , že chci růst , udat si nějaký směr , který mě bude naplňovat a najednou jsem tady a píšu.

Zpátky k věci .On mi sám na tohle řekl , že já vlastně nepotřebuji nic dělat. Stačí mi chodit na kávy a to je celý můj život . Jsem prý zajištěná mnohými našetřenými penězi. Takže dost Bohatá. 
Ano, máš pravdu jsem bohatá zkušenostmi , ale ne penězi , kdybych byla. 
Opravdu si myslíš, že bych stála na místě a neplnila svoje přání k narozeninám.

Dám ti radu, která bude pro tebe jako lék.
Nikdy nesmíš soudit lidi podle toho v čem jezdí jak se oblékají, protože nikdy nevíš jaký ten člověk vlastně je. Vystupovat může kdokoliv - jakkoliv. Pokud ho neznáš osobně, nesuď ho , tobě by se to taky nelíbilo, kdyby si byl souzen jenom tak,bez svého vyjádření . Jak by ses cítil ? 

Teď mi řekneš, že ty to neděláš, že tohle je kopa lží. Tak chvilku vydrž každý to dělal a někdo to ještě dělá. Já jsem to dělala a víš proč to nedělám ? Jsem bohatší v mysli. Víš jak se cítím já ?

Bude to znít bláznivě , ale cítím se skvěle . 
Proč ? Ptáš se ? Dobře , jelikož jakýkoliv soud tvé osobnosti vlastně znamená , že si tě lidé všímají , mluví o tobě , zatěžují si mysl tím co děláš , kde na vše bereš. Jednoduše ti předávají kus své energie, tím ty máš dostatek na vše ostatní co chceš .

Takže ti moc děkuji za tvé soudy, myšlenky v kterých se o mě zajímáš. Dodávají mi kus energie na to všechno co chci vlastně zvládnout. Takových lidí jako si ty, je potřeba . Proč si myslíš , že většina úspěšných lidí, toho dělá tolik? Tobě přijde jakoby jejich den měl 60 hodin. Jednoduše, mají na vše dost energie, od lidí jako si ty , kteří se nemají čím zabývat a řeší lidi jako jsem já .
 Takže ti děkujeme a pokračuj v tom. Budeme jenom rádi , že se budeš námi zatěžovat. Bez tebe bychom přece nebyli , tam kde jsme a budeme . 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.