středa 19. října 2016

COTTON BAGS

Mnoho z vás ví, že jsem si zamilovala bavlněné tašky.
Jsou pro mě jednoduché, ale hlavně praktické. Mohu si je vzít jen tak k outfitu, a ještě se mi do nich vejde nákup. Netahám 2 tašky, stačí mi jedna. 
Celou dobu jsem chodila s jednou, co měla skvělý obrázek, ale na druhé straně reklamu. 
Nechtěla jsem propagovat něco, o čem nejsem přesvědčena. 
Najednou to všechno dávalo smysl. Udělám si svoje. Neváhala jsem, ani minutu.
Vytvořil se jednoduchý nápad na MŮJ VLASTNÍ PROJEKT - bavlněné tašky s kouskem sama sebe.


Jednalo se o to, že kvalitní kabelku nechci pokládat kamkoliv. Kvůli její hodnotě, u bavlněné tašky se tím nemusím zatěžovat.
Každá taška mi projde mezi prsty. Přetvářím na ní moji vlastní fantazii. Jedná se o jedinečnost.
Vtip je v tom, že je to opravdu jednoduché, účelové. 
Nikdy nevíte, která přistane u Vás doma. Nemáte volbu výběru, jedná se o překvapení. 
Nechci dělat stejné věci, jsou tak monotónní. Dělám věci, které jsou originální, a v tom to je. 

Zde můžete vidět, co tím myslím.























Pokud máte zájem o to mě podpořit a mít jeden kousek u sebe doma.
Cena je 170 Kč i s poštou. 
Kontaktovat: tgavronova@gmail.com - Předmět Bavlněná taška 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.