pondělí 10. října 2016

BIG WOOLLY SWEATER

Podzimní počasí je počasí pro mě, nejenom barevných kombinací, ale také svetrů. 
Miluji to doslova, velké hutné svetry i třeba ve velikosti 44. Nosím je jako šaty, připadám si tak nádherná, mohutná. Zakryta do velikosti bavlnek, které vytváří teplo okolo mého těla.
Cítím se tak pohodlně, volně a zároveň v osobním prostoru.







Plně nedokážu popsat ten pocit, chytnout si rukama bavlněný svetr a muchlat se sním po obličeji, zakrývat si ruce, při kterých mi svetr přečnívá nad mé malé hubené ruce.  
Vidím se, jako by to bylo dnes, co jsem doma mamce kradla ze skříně svetry a dělala přesně to samé, jako dnes. Těšila jsem se až do nich dorostu a najednou jsem tu, velká mladá dáma, která dorostla do jejích svetrů. Stále mám ráda velké velikosti svetrů. Mohu se do nich schovat, před zimou a svým milým kouzlem, si pohrát s ročním obdobím po svém . Není to nádherný pocit, se někdy opět dostat do dětských let? Čerpat inspirace ze vzpomínek, vytvářet si krásnou budoucnost odpíchnout se od dětského základu a snu. 






Myslím, že každý to občas potřebuje. Vytáhnout si zážitek, myšlenku při které mu bylo dobře.
Zkusit jí přehodit do přítomného okamžiku po svém, abychom se nadále cítili dobře, bláznivě a spokojeně.

Moje přítomné já, se cítí spokojeně při focení, při mých variací oblečení, i když jsou občas bláznivé a ne každému padnou do oka.







     Žlutý svetr - Jennina  / Punčochy - Deichmann /Boty - Ok shop

Otázka pro Vás.  Co je vaše přítomné já? Lepší otázka. Jaké je vaše přítomné já? Spokojené, nespokojené, bláznivé, nudné, zarmoucené, naštvané, beznadějné? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.