pondělí 19. září 2016

PLUNGE

Dlouho dobu jsem to tady zanedbávala , nějak jsem se ponořila do svých knih, které jsem dostala k seberealizaci.
Po nastudování knih a s trochou času na vstřebání myšlenek jsem se znovu musela pustit do psaní. Tak jsem tu a píšu co jsem se za tu dobu naučila .

- Vážit si sebe samé , protože když kdokoliv odejde jediný kdo neodejde jsem já sama. Zůstávám tady a musím se na sebe umět spolehnout , vnímat svoje myšlenky a svoje pocity a řídit se nimi. Ne hlavou jako to dělám po většinu svého života ,pak bych řekla ,že mi většina věcí uniká a uvědomuji si je až časem , Což bych tomu dříve asi nedávala tolik za pravdu , ale teď je jiná doba jiná já . Jiné věci na uvědomění , takže bych se měla malinko vzpamatovat a začít dělat vše co mě baví srdcem ,abych nepřišla o dané úžasné okamžiky a byla šťastná . ( Což se snažím dělat )


-  Vážit si své rodiny ať je jakákoliv , ať na ní věčně nadávám, prostě jsem si jí vybrala , aby mě naučila mnoho věcí na které přicházím časem . Učit se to negativní od ní i to pozitivní. Protože ona mě do budoucna učí jakou chci mít rodinu , jaké chci mít vztahy mezi námi , jak se vyvarovat různých chyb , které jsem zachytila u nás v rodině a chci se jim vyvarovat. Poučit se z toho co se mi nelíbí a co nechci akceptovat u mojí vlastní rodiny. Dobře tohle z ní možná malino tvrdě a mnoho , mě za to bude odsuzovat , ale v sobě mám , že ráda akceptuji pravidla , které se vyhraním ano někdy je to doopravdy na prd , že jsem tak zásadová , ale jindy mě to opravdu drží nad vodou a v tomhle bláznivém světě mi to pomáhá a většina lidi se udivuje , že takový ještě mezi námi někdo je ,


- Mít okolo sebe pozitivní lidi , kteří vidí věci vždy s nadhledem a nepřemýšlí zbytečně negativně a nemají tisíce výmluv proč to sakra nejde . Vždy všechno jde , záleží z jaké strany úhlu se to všechno bere . Po rozhlédnutí mého okolí jsem si uvědomila , že většina je taková a jiná maková. Ne dobře každý je nějaký a mojí přátelé stejně , jenom jak bych to řekla začalo mě unavovat , že většina jenom sedí na prdeli a říká tohle nejde , je to špatně a mnoho dalšího . Řeknu vám tajemství taky občas sedím na prdeli a nic nedělám , ale nedivím se , že mi pak něco nejde , protože jsem se zrovna tak rozhodla , tak na co si mám sakra stěžovat jedině na sebe.


Ukážu to na jasném příkladu : Většina z nás je v pracovních povinnostech nespokojená
.

Mám tu dva příklady Kamarád A : Nechává si nadávat od vedoucího , nazývat se různými zvířaty a dokonce i části těla . Dělá práci za kolegyni , která prostě neslyší ,že to má udělat , ale přesto kamarádovi A je to líto a jde to udělat za ní. Nemá zaplacené přesčasy . Prémie už vůbec. Řekla bych , že si neváží sám sebe a je tam jenom z toho , že se bojí změny .Peníze za to opravdu nestojí ,aby se sebou nechal takhle zametat . V blízkosti svým spolupracovníků si bude na všechny a na všechno stěžovat.Na poradě bude všechno v sobě držet a nic neřekne .Bude rád , že má práci . Za dveřmi si bude každému stěžovat jak je to na prd, že to je proti jeho zásadám a jeho práce ho nebaví a nenaplňuje , ale nadále tam zůstává.

Kamarád B : Má stejné problémy jako kamarád A . Jenže s tím rozdílem, že si nestěžuje ostatním. Na poradě se nebojí postavit se nejenom za sebe, ale i za ostatní . Řekne nelibosti ve vztahu na pracovišti . Poděkuje za nabité zkušenosti v pracovním vztahu , ukáže , že tahle práce mu dala mnohé . I co se týče psychických vlastností. Kamarád B si další práci bude vybírat. Ví ,že nejenom zaměstnavatelé si vybírají zaměstnance , ale i on si může vybírat zaměstnavatele. Uvědomil si , že totiž nechce věci vidět černě , ale chce je vidět podle sebe . Podle toho jak by měl být spokojený .


Tak teď mi řekněte , kterého kamaráda by jste k sobě chtěli ?  Já bych rozhodně , chtěla kamaráda B , protože si váží sebe a nebojí se postavit se za to co se mu nelíbí . Chce věci změnit . I když bych řekla , že to bude mít teď asi malinko obtížné , ale i tak . Je to zrovna teď jeho volba . Radši vedle sebe člověka , který ví co chce než jednoho negativního co neudělá nic a nechá sebou zametat .



Tak si tak přemýšlím , co jsem se ještě naučila a je toho mnoho ,ale myslím ,že to nechám jako další pokračování ,protože by toho na Vás bylo asi teď moc , Mám mnoho nabitých zkušeností , o které se s vámi chci podělit , ale číst moje slova a myšlenky je někdy moc zmatené i na mě natož pro Vás .


Takže Vám nechám malinko času na všechno tohle co jsem tady v pár větách napsala , A pro příště myslím , že se budu muset polepšit , jelikož v hlavě mám tolik myšlenek a nestačím je
směrovat na klávesnici .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.