úterý 20. září 2016

HAPPY BIRTHDAY

Každý má takové ráno jako já dnes, jednou do roka ho mají prostě všichni. Narozeninový den. Od rána cinká telefon, fcb a mnoho dalších aplikací a všichni mi hlásají to samé. Krasné narozeniny , hodně , štěstí , zdraví , lásky , úspěchů a splněná přání .


Pro mě je to den jako každý jiný jenom s tím , že celý můj svět se točí okolo mě. Což může být někdy velice příhodné a proč toho nevyužít . Ne dělám si srandu asi si říkáte co tak asi dělám na svůj den ? Zrovna sedím v kavárně a popíjím kávu , píšu tento článek , poslouchám hudbu (která mi proudí do sluchátek ) , přemýšlím jak si naplánuji to co mi každý přeje .

Mnoho z nás si k narozeninám něco přeje. To co si přeji já je neobvyklé přání řekla bych , ale ne nesplnitelné , i když pro většinu z vás , si budete klepat na hlavu , jaké to mám vlastně přání . Tento rok je moje přání hodně majetné což by být nemělo ,ale stalo se. (Cítím tu nesmírnou potřebu to napsat , tak jak to je . Nestydět se za to , že člověk jako já něco takového chce . )

Přeji si vyhrát peníze. Ha kdo by je nechtěl ulehčí mnoho věcí a pomůžou .
Nechci peníze vyhrát především pro sebe , ale pro svoje blízké . Teď si říkáte ona to musí nějak okecat , ale je to holý fakt .
Samozřejmě i já si chci za dané peníze dopřát svůj vysněný dům , který jsem našla a proudí mi do snů .Proč ne . Vidím se v něm . Je to příjemný pocit . Chci ten pocit . Chci ten dům .

Soustředit se na rozdání pomoci blízkým a jak ? Jednoduše . Napíšu to jak to bude.

Babičku s dědou chci obdarovat výletem , který si dopřály když měli svatební cestu. Pomoci jim opravit majetek , který před jejich očima chátrá. Prožili v něm celý svůj život a stojí velké úsilí a námahu se o něj starat. Vidím to na jejich ustavičném dělání , na jejich tvářích , které se pomalu mění k obrazu stárnoucích pracujících lidi. Začínají odcházet .

Mamině dopřát její sen plný bláznivých výletů a horolezectví . Přihodit k tomu trochu peněz , které ona vložila do mě , i když to někdy vypadá , že opravdu bláznivě . Jenom protože jako rodič musela . Nenechte se mýlit nikdo nemusí , protože je rodič , prostě se tak v dané chvíli rozhodne , protože to tak vidí a cítí .

Mému malému smíškovi , který se zrovna narodil a ještě ten svět vidí z dětského pohledu , jak je krásný. Vložit mu na ulehčení něco do portmonky na jeho cestu na vzestup. Třeba se na mě začne konečně usmívat nejenom okukovat moje rty a ustavičně , mi zaplavovat věci slzami.

Bratránkovi , pomoci při jeho velkých snech , aby viděl , že nejenom při něm stojím ,ale mohu mu pomoci a jít s ním cestou , která bude občas těžká , ale zvládneme ji . 

Třetímu bratránkovi , ke kterému sice nemám tak blízko jako k prvnímu , jelikož máme jiný vztah , který nám vyhovuje i s křikem a odmluvami ,aby si uvědomil cenu peněz a uměl se je naučit ovládat . Jelikož si myslím , že když půjde touto cestou , kterou se rozhodl jít teď není pro něj vhodná a mohl by dopadnout , špatně.

Tetě dostavět to její bláznivé zastřešení , aby měla finanční odlehčení , které věnuje tak jak může svým třem synům. Napsala bych , abychom v něm mohli dovádět všichni 4 . Jenže to by nám asi tak úplně neprošlo. 

Mé přítelkyni s manželem , pomoci k lepšímu osamostatnění , ( Myslím , že tohle by mohlo stačit na vysvětlenou ) 

Mé bláznivé kamarádce a mému příteli dopřát slíbenou dovolenou , kterou by jsme procestovali jejich vidiny na lepší místa tohoto zákoutí světa . 

Seskupit celou rodinu aspoň na jedno společné velké setkání , jelikož jsme velká rodina a ne každý má náklady na to , aby byl aspoň jeden den s námi a seznámil se s těmi co nezná z našich velkých odvětvích . 

Mé blízké pracovní osobě , ukázat , že když jí někdo věří v tom co umí , že jí dokáže splnit velký sen o cukrárně, protože peníze pro něho nehrají roli . 

Rozjet finanční zabezpečení pro pomoc dětem , kteří vstoupili na tento svět , ne zcela vybaveni schopnostmi jaký má každý jedinec z nás . 

A tohle já si přeji , nepřijde mi , že jsem sobecká a myslím především na sebe , ano mnoho toho co jsem napsala , jde pomoci i když člověk Vám věří a stojí při Vás , ale pokud nemáte finanční rezervy , nebo miliony tyto přání nejsou úplně splnitelná a já nechci myslet na sebe v tomto ohledu.
 Chci myslet na to , že dnes mám narozeniny a přeji si vyhrát a věřím v to , že moji andělé , kteří tu se mnou jsou to čtou a dopomůžou mi k tomuto kratší cestou , která je vyhrát .

 To je moje přání k mým velkým 25 narozeninám , za které jak už se koukám na tyto slova s úsměvem budu souzena . Po většinu negativně , jelikož kdo v 25 letech napíše veřejně , že chce peníze . Mám odpověď ten kdo věří ve svoje přání a naplnění cílů , které si dal . Takže pro dnešní den Krásné narozeniny Teryno , 

PS: Většina z Vás co to čtou , třeba chtějí peníze , ale víte je jaký je rozdíl mezi mnou a Vámi ? Já se nebojím to sem napsat a veřejně přiznat . Natož vy mě budete soudit , ale taky by jste je chtěli . 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.