středa 28. září 2016

AVIRIL KRÉM NA PLEŤ? JISTĚ, PROČ NE?

V tomhle jsem opravdu svá, kdykoliv mi něco vyhovuje mám tendenci zkoušet na pleť novinky.
No, pak se nemohu divit, že jsem opět na začátku
Kladu si otázky typu. 
" Měla jsem to sakra zapotřebí? " 
" Opravdu jsem blondýna, co se nechá zlákat? "
" Už bys mohla mít rozum ne? "

Víte asi měla, jinak bych nepřišla na tu nejlevnější a nejdostupnější věc na světě. 
Řeč je o dětském krému na opruzeniny od ALPY - Aviril. Nevěřila bych, že tohle bude zázrak. 

Po otočení na zadní stranu, ještě aby nebyl. Tolik přidaných ingrediencí včetně heřmánku, oleje, obsahy vitamínu E a D - panthenol, který je k regeneraci a zklidnění.

Jak jsem na to přišla? Myslím, že jsem někde viděla video, a řekla jsem si sakra proč to nezkusit. Zkusila a nelituji.

Mnoho z nás má problém s pletí, nějaké ty neduhy na tváři. 
Moje řešení? Vymačkání, delší hojení, strupy, jizvy, jiný přípravkem. Stále dokola. Pak řešit přírodní cesty u jizviček. 
Pakárna a to jenom mojí vinou.

Teď, mám pro mě lepší řešení, neduhy zatřu dětským krémem. Nechám přes noc působit. Ráno se probudím a moje pleť mi přijde sjednocená. Neduhy se ztrácí, trvá to třeba 1-2 dny, ale nic mě nesvědí, nic nemačkám. Stačí opravdu malé množství, krém je opravdu hutný. 


Zádrhel je, používat krém pouze na neduhy, jelikož při zkoušce na celou pleť se neduhy objevily, i tam kde předtím nebyli. 
Možná se i odnaučím, chvilku zůstat u jedné vyhovující věci.

2 komentáře:

  1. Stejne funguje i sudocrem. Taky je to detsky krem na oprizeniny 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zase o něco chytřejší :-) Děkuji. Jak dlouho používáte na obličej sudocrem?

      Vymazat

Nebojte se napsat svůj názor.