úterý 2. srpna 2016

DM A MICERÁLNÍ VODA? JISTĚ

Jako žena, jsem po většinu nespokojena se svoji pletí, znáte to?
Pupínky,  mastnota, nečistoty stále něco.
Snažila jsem se opravdu hodně pečovat o pleť. 
- mléka na čistění pleti
- krémy
- tonery
- pěny na čištění
- peelingy
- kokosový olej ATD.
Stále nic, co by mi k pleti nějak výrazně pomohlo.
Až jednoho krásného dne, moje oko uvidělo Baleu Pleťovou Micerální vodu z DM u kamarádky.
" Za pokus nic nedám. "
Kolovalo mi v hlavě.




Neočekávala jsem nic zázračného, 
ale překvapila mě. 

Nepálila mě pleť, žádné svědění, mastnota. Pleť byla sjednocenější, čistější. Pupínky se objevovali minimálně.
Jsem spokojená, že mě mile překvapila.Používám jí už pár měsíců nemůžu si stěžovat. Naopak jsem u ní zůstala a dokoupila ještě vlhčené ubrousky na odlíčení.
Někdy se mi prostě nechce do koupelny a ubrousky mám po ruce hned u postele.



Pleť čistím dvakrát denně ( ráno - večer ). 

Střídám ubrousky a vodu. Teď častěji používám ubrousky. Jsou pro mě pohodlnější. Jelikož, jsem jak jsem psala línější. Hlavně mi vyhovuje, suchost rukou. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.