čtvrtek 14. července 2016

BÍLÁ LADY

Bílá barva, je tak čistá, jedinečná, nezaměnitelná, výjimečná.
Problém mám jediný a to, že nikdy nevydržím být delší dobu čistá. ( Což už jsem tu zmiňovala. )
Takže, hodně zvažuji, kdy si jí vezmu. 
Dneska nastal ten den.
Vzít si perlu outfitu.

Počasí dneska sice nepřeje, ale jsem rozhodnuta na sebe dávat pozor, i při dešti, abych neupadla na zem. ( Mně se může stát cokoliv. )



Každopádně musím říct, že jsem si oblíbila střih do A, co se týká halenek. Dnes mám značku H&M.
Je cenově dostupná všem kategoriím. Každý si v ní najde kousek sebe.
Velké plus nikdy se neomrzí jejich oblečení.




















V poslední době jsem si zamilovala, darové tašky pro jejich maximální použití. Vím, že kabelka má být značková, jenže radši vezmu kabelku, kterou se nebojím kamkoliv položit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.