pátek 22. července 2016

CULOTTE KALHOTY

Po cestě domů, jsem hodila Sněhurku na parking a kochala se tratí. Viděla jsem sluneční paprsky, které oslňovaly trať.
Přemítala jsem si, jak spousta z nás nevnímá ty skvělé okamžiky, které nám nabízí každý nový den.

Říkám si proč? 

Vždyť, je to maličkost jako dnes.
Zastavila jsem, zvedla telefon.
Zavolala svému blízkému, aby přijel za mnou a užívaly jsme si ty okamžiky spolu.
Cítila jsem se plná života, vzala jsem prvotní myšlenku, hned jí zrealizovala v podobě fotek.












Jak můžete vidět, dnešek se schoval do tmavých barev mého outfitu. Po dlouhé době, mám něco tmavého a jsem nadšená, jak jsem to sladila. 
Snažím se zapojovat i doplňky. 
Na které, po většinou zapomínám.
Dlouho jsem hledala tmavé černé culotte kalhoty. Budete se mi divit, ale našla jsem je všudypřítomném Lidlu.
A úplně za hubičku. Opravdu jsem spokojená, materiál je příjemný. 
Na svých nohách je necítím. Občas mám sice problém je zapnout, jelikož jsem si je koupila tip ťop. Takže pokud se více najím, musím povolit zip, nebo rozepnout knoflíček. I tohle se mi občas stane, když je jídlo skvělé a neodolatelné.
Ale dnes se tak neděje, dnes mam kalhoty zapnuty. Přesně tak jak by měli být.

Army zelená košile - Second Hand / Culotte kalhoty - Lidl / Šperk - Ebay / Hodinky - dárek /Bavlněná taška - No name / Boty - Ok Shop

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.