středa 20. července 2016

JEANS SKIRT

Mohu pouze rozehrát svoje rty od ucha k uchu.

Dnes je hřejivý den, na moje neonové kecky. Těším se až je vytáhnu zase ven.
Nemohla jsem odolat a nevzít si k nim krtečkovou sukni.
Ještě, bych si přála ulovit denim bundu s potisky, ty boří letošní rok.
Příjemné na tom všem je, že za chvíli budeme prohrabovat šatník našich tet, matek a hledat skvělý kousek na roky dopředu.

Všechna móda se vrací, jenom s lepším vylepšením.





 Krtečkova sukně je super. Jediná věc co mi nehraje do not, kožené pásky na upínání, stále mi sklouzávají z ramen. No, aspoň mám o zábavu postaráno. Co krok to ruka sem a tam.




 Mám ráda, když se mohu v módě odvázat. Nabízí takový komfort možností. Zbožňuji to. 
Hravost všech kousků, které zapadají do sebe. 
V tomto mě zaujímají hlavně státy okolo, každý si tam dokáže vyhrát s kouskem oblečení, jakoby to bylo všechno a bylo postaveno na všem. 
Těším se na další inspirace. Ráda je šmíruji na instagramu. 





Košile - Calliope / Krtečkova jeansová sukně - Second Hand / Neon botky - Ok Shop /Hodinky - Ebay / Lesklá kabelka - Marc and Spencer / Brýle - Ok Shop
  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.