úterý 12. července 2016

SMĚS OBLEČENÍ

Krok za krokem.
Boty na nohy.
Bavlnka k háčku.
Jehla k niti.

Tohle jsou slova, které zapadají k sobě.
Vystihují věci tak, aby k sobě ladili, pasovali.
Všechno by k sobě mělo ladit a pasovat. Nemyslíte?
Nad tímhle nemusíme, přemýšlet.
Nejenom nad tímhle. Ale i nad tím co nosíme, co chceme nosit.
Myslíte si, že mám pravdu?


Z jedné části určitě ano. Z té, které by nám nemělo záležet na názorech ostatních. Mělo by nám záležet, především na tom, jak se budeme cítit sami se sebou.

Z druhé strany, bychom si měli dávat pozor na to, aby určitě věci do sebe zapadli. Tak jako jsem to psala nahoře. Někdo z nás má takový dar. Koukne, vezme a je to. Až mu nechceme věřit, jak to vždy dělá.
Protože, mi někdy stojíme, koukáme, nevíme. Bojujeme s tím, co chceme dát do sebe, a ono to nejde.
V té chvíli, proklínáme úplně všechny a všechno. Rozčilujeme se jako malé děti, pouze nad kusem látek.
Jenom, aby jsme byli stejní jako ostatní. Copak, ale jde být stejný jako ten druhý? Ti ostatní?
No, nejde.
Proč, to nechceme pochopit?
Proč, nechceme být sami se sebou spokojeni?
Se svými látkami, stylem, nepřesností vkusu, dlouho přemýšlivostí, výběrem, rozčilováním.

Já sama mám někdy, nepřesnost vkusu, dlouhé přemýšlení, nerozhodné výběry. Tak jako dnes.
Nedokázala jsem se rozhodnout, nakonec jsem sáhla, skoro poslepu do své skříně. Vytáhla dva kusy látky, které jsem zasadila do sebe. 
Musím říct, že to nevypadalo špatně.
Zasazení se povedlo.
Pletené tílko, které jsem ulovila v Second Handu, zapadlo ke značkovým koženým kraťasům HM. Doplnila jsem to hnědým kloboukem z Ebay, kde poměrně nakupuji.
A černými botkami.
Sami se můžete podívat.























Hnědý klobouk - Ebay / Pletené triko - Second Hand / Černé kožené kraťasy - H&M / Černé kecky - OK Shop

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.