čtvrtek 28. července 2016

ROYAL BLUE COAT

Aprílové počasí je přesně to pravé na vyvětrání mého královského kabátu.

Dlouho jsem se nad ním rozmýšlela. Viděla jsem ho na Ebay, bála jsem se kvality.Po dlouhém váhání, jsem stejně neodolala a musím říct, že jsem byla mile překvapena.
Většině z Vás, se stalo, že po objednání dorazila katastrofa.
Co si budeme povídat, někdy se to stane.  
Já Ebay neodhazuji. Objednávám šperky, šály, kryty na telefon.Jsem spokojená s jejich cenami, přehledem věcí, informovanosti uživatelů, hodnocení a zpětným vrácením peněz.



Každopádně už nám tu nastává, čas na připravenost kabátů, v našem šatníku. Jsem celá nedočkavá, až je všechny budu moci opět provětrat. Jaký je váš nejoblíbenější? Kolik máte na podzim / zimu kabátů?
Já oplývám asi 8. Z toho můj nejoblíbenější je tenhle a jeden s kožíškem.






























Royal kabát - Ebay / Košile - od mamky / Denin Jeansy - HM / Boty - Ok Shop / Bavlněná taška - No name / Náramky - Ebay 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.