úterý 26. července 2016

ŽLUTÉ ŠATY

Náhoda nebo osud? 
Tohle si vždy říkám, když vkročím do Second Handu a narazím na poklad, který na mě čekal. 
Dneska, to jsou krásné žluté šaty s průhledným ohraničením u vršku.

Zaujalo mě řešení a jednoduchost. 
Působí na mě tak jemně, nevinně.
Neváhala jsem ani minutu, musela jsem je mít hned.
Taky jsem je dostala. Překvapivě mě vyšli ani ne na 80Kč.
V hlavě, plánuji jak je večer vytáhnu na večeři. Budu v nich okouzlující, nevinná, jemná.
No, abych se tu moc nerozvášnila. Myslím, že většina to pochopí, když se pro něco nadchne a může to být i takový lehký kus látky.
Sami můžete, posoudit proč jsem se nadchla. 

Když nad tím tak uvažuji. Poslední dobou se dokážu nadchnout, pro spoustu věcí. Minule to byli boty, pak zase cardigan, pak auto, barák, já.
Asi mě posedlo, nadchnutí toho všeho co se děje.
Nebo, už jsem moc přepitá kávou, která se stala mojí závislostí.
Měla bych ty hrnky, omezit. Za chvilku, bych byla schopná se nadchnout i pro koupi ponožek.

Vraťme se zpět.
Sice máme letní večery, ale večer to chce něco přes sebe. Beru na sebe cardigan, který mi to trošku rozbije.
Svou vlastní zvláštností, vzorů. 
Kde jsem koupila tenhle kousek? O od své oblíbené značky HM. Myslím, že v té době byl také ve výprodeji.
Jo, minule jsem slíbila více šperků. Všimněte si mé ruky. Copak se to na ní třpytí?
Hodinky, náramky, prstýnek.
Začínám se lepšit, když mám čas a záleží mi na tom.
To druhé, bych nebrala vážně. Spíš to bude tím, když mám čas. V poslední době jsem malinko opožděnec. Jak, tak koukám na hodiny, když tu budu ještě chvilku psát, opět přijedu pozdě.
Takže ukončuji dnešní psaní.













Cardigan - H&M / Žluté šaty - Second Hand / Špičaté boty - Ok Shop / Kabelka - Second Hand 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.