pátek 8. července 2016

KLOBOUK

V posledních letech, jsem si oblíbila nosit klobouky, mám jich doma docela dost.
Baví mě, se za nimi schovat. Být neviditelná. 
Je to jako hrát hru, u které znáte pravidla jenom vy. Co si budeme povídat, baví mě tyhle hry. 
Je to kus dítěte, které ve mě zůstalo a jenž se občas objevuje.
Potom mi nezbývá, nic jiného, než si to dítě ve mě znovu užít po svém. Nechápejte mě špatně, každý má v sobě to dětské dítě, kterým jsme každý byli. 
Jenže, někdo ho vnitřně potlačuje, nevnímá ho, nechce ho cítit a někdo, ho naopak využívá k lepším věcem, k pocitu úlevy, inspirace a mnoho dalšího.


Psát bych to sem asi neměla, ale každý má důvod na to být někdy, neviditelný. 
Lepší je spíš, napsat.
Každý jeden z nás, má na to někdy nárok, schovat se. 
Pocitově cítíme, potřebu schovat se, lidem z očí, být v ústraní. 
Bohužel, někdy zrovna nemůže. Máme důležité povinnosti, a tak nezbývá než vyjít do ulic. Překonat ten pocit,být v ústraní.

A poté, je tu moje varianta, schovat se velkým mohutným kloboukem. 
Využít ho, nejenom jako tečku ke svému stylu, ale k tomu cítit se ve svém pocitu schovanosti.
Představuji vám, moji dnešní schovanost značky Ebay.



  ( Ta cedulka na botě, je taky super. )












Nejsem si jistá, zda moje dnešní hra na schovávanou vyšla, ale vím jedno.
Sama pro sebe jsem byla schovaná. 
Cítila jsem se ve svém prostoru dobře. Nedopomáhal mi k tomu jenom klobouk z Ebay. Také cardigan z Amisu / Kožené kraťasy - HM / Černé tílko - Second Hand / Černé baleríny - Ok.Shop / Hodinky - Ebay






Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.