pondělí 11. července 2016

VOLNÁ KOŠILE

Jak se cítit svobodná a přitom stále svá?
Mnohokrát, jsem si tuhle otázku položila.
Především, když jsou tyhle vedra, a já se nemohu slunit u bazénu.
Musím do terénu, mezi lidi. Což mě přivádělo na mnohé věci, co si sakra vzít?
V autě nemám klimatizaci, budu se tam péct jak hranolek v troubě. Než někam dojedu, budu upocená, červená, naštvaná, ulepená jako lízátko. Což, zrovna není dvakrát sexy. 
Pak jsem na to přišla...
Lehké, volné maxi věci. ( Oversize )


Cítit se v takovém vedru, je pro mě na prvním seznamu všech mých věcí.
Což jsem vyřešila po svém. Ano, mohla jsem si vzít jenom lehké šaty, tílko, kraťasy.
Problém je v mých dosavadních materiálech, upnutých věcech. 

Naštěstí pro mě, jsem obdržela velkou, lehkou, maxi košili.
A co, že je lehce průhledná. To mě opravdu nezajímá, v tomhle světě je povoleno vše. I průsvitnost, našich lehce sexy košilek, podprsenek....
Tohle je velká výhoda dnešní doby, nikoho to už nepřekvapí. 
Teď asi lžu, někoho to překvapí. Starší variantu nás všech.

Časem, však budeme stejní. Všechno jde kupředu, také se jednou dostaneme do jistého věku. Kdy budeme kroutit hlavou, nad mladší populací.
Možná to už někdo z vás dělá co?
Přiznejte se...















Asi si mnoho z vás všimlo, jak věci dělám po svém. Ano dělám, i si nosím co uznám za vhodné. Tak jak to dělá většina s rozdílem, že to neskrývám. Veřejně mluvím o všem co si myslím, veřejně ukazuji své pózy, své já.
Hodnotím mnoho věcí, i sebe. 
Teď hodnotím, tuhle skvělou volnou košili z New Yorku. Je opravdu účelná. Jsem s ní spokojená. 
Nebojím se říct, jsem jako nahá. Na svém těle jí necítím, pokud si jí nepřisednu zrovna v autě. Doplnila jsem jí minimem.



Především špičatými boty a hodinkami.
V posledních době se opět vrací, špičaté botky. Pamatuji si časy, kdy jsem v tom neviděla zalíbení a ejhle už je mám na svých nožkách. Vyšlapuji si s nimi cesty, které podnikám.
Jsou opravdu parádní na zavazování, ale při řízení jsem si na ně musela zvykat.
To dalo trochu více zabrat, než si myslíte. 
Špička se ohýbá což mi ničí jejich vzhled. Jinak si nestěžuji.


Košile - New Yorker / Boty - Ok.Shop / Hodinky - Ebay

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.