sobota 2. července 2016

ŽENSKOST

Občas, při setkání s krásnou a zahalenou ženou. 
Přemýšlím, proč neukáže trochu ženskosti. 
Trochu svojí krásy, která jí ještě více podtrhne.
Co zatím je? Bojí se? Stydí se? Ví vůbec, že je krásná? Lepší otázka. Myslí si o sobě, že je krásná?

Každá žena, by měla vědět o svojí kráse, ať spočívá v čemkoliv.
Proč jí nedat na odiv? Co nám brání?

Důvody?
Co když ty důvody, strčíme do zadní části naší hlavy.
Hlava bude čistá, nebudeme se mít na co vymlouvat, můžeme potom ukázat v čem je naše krása. 

Ukáži, Vám to u mě.
Moje kráse je v extravaganci. 
Nebojím se, co se týče oblečení, zkoušet nové věci.
Když se na mě většina lidi zadívá vidí aroganci, ale já v sobě vidím jedinečnost ženské krásy.
Jsem jedinečná bytost, jako většina populace, co chodí po naší planetě. Jenom s rozdíly vyčnívat. Někdo to hodnotí jako povrchnost - aroganci.Já to nazývám zajímavost osobnosti nezapadnout v davu.

Ukazuji tu krásu, kterou v sobě mám jako můžete i vy.
Nemusíte se bát, nemáte čeho. 
Jediný protivník, který proti vám stojí celý život, jste vy sami. 
Nikdo jiný v tom roli nehraje. 






















































Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.