pondělí 11. července 2016

ROZHLEDNA ŠPULKA

Každý člověk, má strach ať z minulého života nebo z tohoto. 
Strach je věc, kterou máme zakořeněnou ve svém nitru.
Strach, nám nedovolí spoustu věcí, protože nám v hlavě ukazuje ty nejhorší možné scénáře.
Jeden z mých scénářů, jsou výšky.
Doteď, přesto nejel vlak. Bála jsem se, dnes jsem ho překonala. 

Jak?
Dlouho dobu, jsem si myslela, že potřebuji člověka, který mi s tím pomůže. Odvede můj strach. Nebudu se s ním bát, budu dělat všechno i přes moje hranice strachu.
Myslela jsem, že jsem ho i potkala, ale jak se zdá přesto to nešlo.


Po čase jsem si uvědomila, že chyba která se stále dokola opakovala, jsem já.

Teoreticky jsem věděla všechno, praxe byla horší. Vnitřní odhodlání postavit se tomu chybělo.

Najednou, jako kdybych se probudila ze sna. V hlavě mi běželo
"Dneska to prostě zvládnu i sama. "
Najednou jsem v tom neviděla problém.




Dobře, srdce mi bušilo jako o život.
 Myslela jsem, že má křídla a vyletí ze mě, ale když jsem zničeho nic stoupala schod po schodu na vyhlídku Špulku. Bylo to čím dál lepší, méně jsem se zastavovala. Neměla hlavu zabořenou do svých nohou, ale začala jsem koukat před sebe.

Na každém schodu jsem se cítila lehčí. Usměvavější. Zvedala jsem opatrně nohy až jsem neměla kam. Byla jsem nahoře.
Kochala jsem, se tím nádherným pohledem zapadajícího slunce.
Věděla jsem, že jsem pro sebe ušla velký kus cesty. Byla jsem hrdá.



Nelituji, že jsem měla strach tolik let.

Prostě jsem na to nebyla připravená, teď jsem.
Vím, že jediný s kým bojuji jsem JÁ.
Jediný kdo to může překonávat jsem JÁ. 
Nikdo jiný než JÁ.

Je ve mě úleva, scénáře z hlavy mizí a já se dostávám za své hranice.

Dělám kroky pomalu, ale zdolávám to co potřebuji.
Jsem odhodlaná jít dál. 




Doporučuji si užít, ten nádherný pocit co jsem měla já. Koukat se vysoko nad stromy do dálek, které se nám nabízejí, na takovém nádherném místě. Při cestě na ní, si máte možnost vyzkoušet skautské uzly, hádanky o ptactvu, zahrát si člověče nezlob se a mnoho dalšího. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.