pátek 29. července 2016

NOVÁ DISCIPLÍNA DNEŠNÍ DOBY. POVINNOST ORGANIZOVAT SI ČAS DOLLEREM

Schopnost, organizovat si čas v dnešní době, je povinnost.
Nemám pro to jiné slovo a ani mít nechci. Je to zábavná část, jak si udržet dané tempo. Podle mě, by to měla být samostatná disciplína. 
Nemyslíte?
Já si to tedy myslím, jelikož to není lehká věc. I já, jsem s tím měla sakra problémy. Doteď to plně neumím, ale mám jednu věc. Ehm, tedy dvě.
Odhodlanost se to naučit a DOLLER.






Do jisté doby, se snažíme si spoustu věcí udržet jenom v hlavě. Pak se nám někdy stane, zapomenout. 
No, pokud se jedná jenom o nákup 5 rohlíků je to tzv. v pohodě.
Pokud pokročím o level dále a budeme se bavit, třeba o schůzce, důležitém telefonním hovoru. Už to tak v pohodě není co?
Mnoho z nás si píšeme, věci do telefonu, počítače. A ejhle, telefon vybitý, notebook doma.
No co teď?
Mám smůlu, řekla bych. 
Pak mám ještě lepší variantu papírky.
Ať jsou barvené nebo bílé, stále je někde hledáme. Omylem vyhazujeme a jsme stejně v háji. Kde jsme byli předtím, teď jenom s lepším pocitem, že už jsem do ruky vzaly tužku a papír. 
Tak teď tu, mám ještě lepší variantu co vzít do ruky Doller.
O čem to stále píšu, co to je?
Příjemný, smysluplný diář v kožené vazbě s mnoha příběhy uvnitř.


Jistě, každá jedna věc tady má příběh i tenhle  "teď, můj diář " ho má.
Nevím, zda jsem hodna ho popsat, tak skvěle a do detailu jako na FC
Z lehkosti. Dva kluci měli, nápad, potřebu organizovat si věci, při studiu. Nic z dnešní doby nesplňovalo, jejich očekávání, nároky.
Až si řekli, že potřebují něco navíc. Něco, co tu chybí, pro jejich potřebu. Zkusili tedy realizovat svůj nápad. 
Nápad v sebe samé a uspěli.

Kdyby neuspěli, neměla bych teď, do čeho zkoušet zapisovat své sny, úspěchy - neúspěchy, nápady, realizace a plánování svého času.















Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.