neděle 12. června 2016

PLETENÉ ŠATY SE SVETREM

Občas, jednám bezmyšlenkovitě a to nejenom ve své módě.
Nechávám se často strhnout, okamžiky atmosféry v dané chvíli.
Je to dobře?
Určitě, člověk by měl jednat jak sám uzná za vhodné a na co se zrovna cítí. Co zrovna pociťuje. Nač se máme po většinou hlídat. A kvůli čemu?
Ostatním?
Ale, no tak většina nás nevnímá. Nejsme jejich středem, jak si po většinou myslíme.



Já jsem se dneska cítila, na dvě kombinace, jenž úplně nešli k sobě.
Dokud, jsem je neměla na svém těle, nestoupla jsem si pod fotoaparát. Naopak jsem se cítila moc pohodlně, překvapivě se mi to líbilo.
Neříkám, že někdy nemohu sáhnout vedle. Mohu, jako každý.
Ne, však dnes. 
Dneska jsem sáhla, opravdu dobře. 
Pro mě samou, jsem spokojená s tím co jsem na sebe narvala. Někdy prostě musíme experimentovat, aby jsme došli tam kam máme.
Uvědomujete si někdy, jak všechno tohle do sebe zapadá?


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.