čtvrtek 23. června 2016

VARIACE JEDNÉ HALENKY

Každý, potřebujeme být občas hrdiny. 

Vysvobodit kočku za zavřeným oknem.
Otevřít dveře, kulhající paní.
Sebrat ze země, protrhnutý nákup z tašky.
Dojet na druhou stranu Prahy pro bratránka.
Pozvat kamarádku na kávu.

Mohla bych, toho vyprávět mnoho a mnoho. Stále by to však nebralo konce, nedostali by jsme se na naše dnešní téma.
Dovolte mi tedy, abych vám představila hrdinu dnešního ne.
Bílá halenka.

Proč, zmiňuji zrovna jí? Ale, no tak každý víme, jak nám zachraňuje z.d.k, když potřebujeme. Někdy, když sami nevíme co na sebe. Sáhneme přesně, po tom bílém, vyčnívajícím kousku v šatníku.
Víme totiž, jak je tvárná, designová, klasická, sexy.
Co, ale nevíme je? Jak zůstat po většinu čistí.
Dobře, tak já to nevím. Jsem tak trochu č..ě.
Obdivuji ženy, které vydrží mít bílou halenku třeba i dva dny. Já tohle nedokážu a přitom se tak snažím.
Nebo spíš bych se měla přestat snažit.
Jenže, mám ráda bílé věci, oni však nemají rádi mě.

Pokud se však daří, abych byla bílá - čistá. Využívám toho maximálně.
Mám tu pro vás tři varianty, které jsem využila dokud to šlo.

Každá zahrnuje kus bílé halenky.

První varianta:
Sukně - Second Hand / Halenka - Second Hand / Sako - Zara / Boty - Deichmann / Kabelka - Marc and Spencer








Druhá varianta:
Jeansy - CA / Halenka - Second Hand / Vesta - Second Hand / Boty - Dárek / Kabelka - Ebay









Varianta tři:
Kožené kraťasy - HM / Halenka - Second Hand / Košile - HM / Boty - Deichmann / Kabelka - Second Hand









Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.