čtvrtek 3. března 2016

SMYČKA

Došli mi slova. Moje dnešní omluva a výmluva.
Zasekla jsem se, jako gramofonová smyčka. Hraji stále jednu a tu samou píseň, ale nikdy ne do konce. Vždy se zaseknu na jednom místě. Mám zaseknutý moment. Budu si říkat smyčka.

 Tak, co s tím? Nějaký nápady ? Nevím, protože mi to přijde, jako můj život. Stále to jedno a samé pořád dokola. OVER AND OVER....
Jedu jednu gramofonovou píseň. Stále a stále se nemůžu dostat dál.
 STOP, přestaň.


"To, že to teď nejde podle tvého plánu, po kterém chceš vždycky všechno a hned.
To neznamená, že si na místě. Točíš se... To znamená, že si zbrklá, rychlá, neúnavná, neumíš vyčkávat a si kontrolor. 
Tak, když už jsme si to tady, s mým já vysvětlily. 
Pustím se do dnešního článku."

Taky si tak někdy připadáte jako já o pár řádků nahoře? 
Bravo, nejste sami .
Víte, kde je zrovna ta chyba? Ve vás, přestaly jste si věřit. 
Přestaly jste být sami sebou, a nechali jste se strhnout.
Nevíte čím? 
Já vím. Vaší  předběžnou představivostí, která zrovna neodpovídá vašim vysněným výsledkům. 
"Chyba, blbost."
Je dobré mít představivost, ale haló.. Ona ta představivost se mění a málokdy je přesně taková jakou jí chcete hned. Někdy potřebuje čas, potřebuje se vybrousit jako drahokam. Největší chyba dnešní doby je, všechno chtít hned.
Já, to po většinu taky tak chci, a pak to dopadá, přesně jako rozhovor nahoře. Jsem naštvaná ne na sebe, ale na svět. Přitom, bych měla být naštvaná na sebe, za to, že jsem všechno chtěla hned a nedala tomu čas .

Takže, ta jediná chyba, která se tady stále opakuje jsem já sama a moje předběžné.... Hned myšlení, hned chtění, hned výsledky..

Proč, vlastně většina lidi, chce znát výsledky hned? 
Je to dobou? 
Ne, je to námi. Tím, že se bez toho neumíme posunout dál. 
Proto si většinou myslíme,jak stojíme na místě.
Nejjednodušší je tedy mít malé cíle.
Dovádět je postupně do cíle. Neupínat se, jenom k jednomu velkému snu, který když nejde, tak jsme ztraceni ve smyčce.

Neříkám Vám, ať nemáte velký sen, mějte ho. 
Já ho taky mám, ale snažím se mít i malé sny, když ten velký nejde tak rychle dostat. Dělám si dobře menšími cíli. Jsem tedy šťastná každý den...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.