neděle 14. února 2016

STAND

Poslední dobou jsem si nějak začala více vážit věcí okolo sebe, protože nejsou samozřejmostí. Navíc také vidím lépe váhu času, který tak rychle utíká.
Je to jediná věc, kterou si nemůže dovolit i ten nejbohatší člověk na světě . Chápu , proč většina lidí vše přepočítává na čas i já jsem k tomu došla .
Jak dlouho mi to sakra dalo zabrat . No, dlouho nebudu lhát .

Přiznání, jak je někdy těžké pro každého z nás , ale hold je tady. Měly bychom ho přijmout a vyslovit.
 Věděla jsem o hodně věcech, ale nebrala je v potaz.

Nemusela jsem? Nevím .
Nechtěla jsem ? Dost možná.
Nebyla jsem připraven ? Kdo ví .

Co teď ? Teď vím, mluvím a naslouchám .
Co víš ? No , o tom , že jsem věci přehlížela , měla klapky.
Opravdu ? Řekla bych  , že ano.
Přiznáváš to ? Ano.
Nebojíš se ? Ne, měla bych .

Takhle nějak to teď bylo v mojí hlavě. Mnoho otázek , někdy mnoho nejasných odpovědí , ale dostala jsem se k nim. Sice za delší čas , ale jsou tam . Našla jsem je , nebo si spíš oni našli mě ? Kdo ví .


Je zajímavé jak čas letí. Člověk si ani neuvědomí co všechno dělá , dokud se jednoho dne nezastaví . Zpětně se nepodívá. Tohle se mi stalo tento týden ,byl tak hektický a časově náročný ,že jsem se vlastně zastavila až dnes .Divila jsem se ,jak ten týden utekl , co jsem všechno udělala, naučila se a koho jsem poznala.
Jak jsem se zakoukala do pohledného mladého muže , okouzlení pominulo jakmile jsme mluvili. Jeho názory byli odlišné než moje , to se stává. Nebyl na stejné prkénku u štaflí jako já. Přece s takovým člověkem , by po čase konverzace vázla . Ve vztahu to je hlavně o komunikaci. Komunikace po pár minutách vázly . Což už na začátku není dobré.

No a nejenom v takových chvílích si uvědomuji ,že vlastně čas je cenný. Věnujeme ho lidem, na kterých nám záleží s kterými rosteme a roste i naše poznání a naše práce.

Přijdu si ,že se mi obrátil svět ,ale on se neobrátil jenom já jsem obrátila svůj pohled na něj. Vyrostla jsem a hned je to vše zajímavé. Barevnější , vidím mnoho různých věcí co jsem dříve neviděla , opomíjela .

Zkoušeli jste se někdy nad tímhle vším zamyslet ? Pokud jste to udělali , jak jste k tomu dospěli , pomohl vám někdo ? Nebo sami . Zajímá mě to, Chci zpětnou vazbu .



Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.