pátek 12. února 2016

DOBRÝ ANDĚL

Děkujeme Dobrý Anděli za tvoji pomoc , peníze byli odeslány. ( Jednou měsíčně mi přijde v aplikaci vyjádření . )
To je věc, pří které mě zahřeje u srdce , jsem ráda , že mohu věnovat peníze rodinám , kteří potřebují pomoc od našich Andělů , vše je jenom na nás .
Zda chceme darovat peníze, nikdo nás nenutí ,nediktuje kolik musíme přispět a kolikrát musíme přispět.
Pravidelnost je ovšem na dobrém místě .

Myslím , že o tomhle projektu se tady nemusím rozepisovat je to velká a dobrá věc sama o sobě. Velký klobouk před , lidmi co vydrželi a dotahují takové projekty do zdárného konce a stále přicházejí s vylepšením .

Rodiny, které dostávají příspěvky se s vámi podělí o svůj příběh. Pustí vás pod pokličku toho všeho co prožívají.
Ukáží Vám, jak silní musí pro svoje děti být, jak drží při sobě, jak všechno tohle jim dodává odvahu bojovat dále.

Mají pocit podpory od Vás o tom co dělají pro svoje milující děti.
Dokážete si představit jak se musí cítit , když sami nemají dostatek financí a požádají patřičné místa a oni třeba odmítají a pak se objevíte vy z čista jasna, jakoby jste spadli z nebe a oni vidí naději pro svoje děti , pro sebe .

Myslím , že o tom tady moc mluvit nemusím , každý ho zná .

Proč jsem psala zrovna o tomhle ?
Protože nejsem člověk co , by věřil všemu a tomuto věřím a proto o tom píšu o Dobrých Andělech mezi, které patřím já i moje okolí a pomáháme penězi , které putují k rodinám , které jejich děti postihla lymfoblastická leukémie.

Jednoduše nechceme , aby na to byli sami , chceme , aby se cítili v lepší psychické vyrovnanosti a proto jim přispíváme . Víme jak sami je těžké být ve finanční tísní , to nám , ale nebrání v tom pomáhat . Vždy se snažíme pomoci . Držet při lidech co to potřebují .




Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.