úterý 26. ledna 2016

VYSVĚTLENÍ VZTAHU

Znáte ten ranní pocit, po probuzení? Něco ve vás vrtá.... Něco to pojmenujeme vysvětlení, odhodlání.
Dlužím ho sobě, i vám. Chci k vám být upřímná, tak jak to čekám od vás.
 " Karty na stůl."

Vztah, za vším byl VZTAH.
To, co vykolejí mnoho z nás. 
Vztah dvou lidí, který nedopadl. Bylo lepší z něho odejít, pro obě dvě strany, než v něm zůstat a živit to samé stále dokola. Jako zaseknutá kazeta v přehrávači. Zkoušíte to, stále a ono nic. Pro všechny zúčastněné, je to stále stejně únavné, vyčerpávající, nekonečné.
Celých 6 let.

Byl to zásek, který se opakoval, každý na tom měl svůj podíl byli to plané řeči ,které neměli východiska. 
Jediné rozumné východisko, bylo odejít, na spravení už tam nezbylo místo. Oba jsme to dávno vzdali, jenom jsme si to nedokázali v té chvíli přiznat. Prvotní šok ze změny, z opuštění milovaného člověka.

Bylo to měsíční rozhodnutí nás obou, ale i tak to bylo těžké. I tak mi stékaly slzy po tvářích a nebralo to ten den konce. 
Cítila jsem, toho za ten den mnoho, prázdnotu, bolest, ale měla jsem svobodu, měla jsem sebe (i když jsem si to plně neuvědomovala.)

I tohle v životě nastane, ZMĚNA.
Bolí to. Srdce a tep se vám dostanou do vysokých obrátek, jazyk vám zůstane zakrnělý. Přesně, víte co by jste chtěli říci, ale nemůžete. Hlasivky vás nepustí, hrdlo má svíravý pocit. Potí se vám ruce, do očí se vám hrnou slzy. Cítíte, jak se třesete po celém těle a toužíte po obětí, po napravení, po poslední šanci.
Víte, že tohle máte jenom v sobě ve svém vnitru, toužíte být s člověkem ,který to vzdal jako vy. 
Ten pocit, v jeho blízkosti, vám vrací do těla ty příjemné okamžiky mezi vámi. Vám se nechce, ale cítíte někde tam v sobě pod tím vším co se vám děje, že jste udělali dobře.
Víte, že by se nic nezměnilo, že on by nechtěl. Vy, by jste doufala a byla zoufalá vracela se zpátky tam kde nikdy být nechcete.

Většina se zaboří do sebe, pláče, nevidí co dál. Prožívá to den co den, nemá chuť k jídlu, ustavičně šustruje společné fotky, přemílá společné poslední chvilky rozchodu ... atd


Moje řešení, bylo jiné a pro některé dost matoucí někdy i pro mě. Zaměřila jsem se na sebe, přesměrovala svoji bolest na jiné účely, pomoc lidem, smích, zábavu, vývoj v sebe samou. 
Vím, pro některé to může být zvláštní, ale víte pomáhá mi to. 
Uzavřela jsem svoji bolest někam hluboko.
Přece se neztratím v pláči a v naříkání, když vím, že by to nemělo smysl. Co bych tím dosáhla? 
Dostala bych se na dno, jenom protože jsem neunesla bolest o, které jsme společně rozhodli.
Dno by mě nikam nedostalo, jenom by pohltilo všechno co jsem v sobě za ten čas s ním vytvořila. Nechtěla jsem o to přijít o minulost, o poznatky.
O ten malý kus sebe. 


Je zvláštní, že o tom tady mluvím ?
Ne, není. 
Je to věc, která potkává většinu z nás. Potkává nás, protože nás čeká ještě něco lepšího. Něco blíž, k tomu našemu vysněnému - osudovému. Proč se o to nepodělit, nepomoci někomu kdo je třeba ve stejné situaci jako jste vy?
Ušetřit ho kolotoče pláčů, naříkání, nesmyslných historek,které stejně nikoho nezajímají a těch peněz za sladkosti a potom to tělo pane jo. DOST

"Ihned přestaň!
Uvědom si, že můžeš mít tisíce kamarádů, ale jediný kdo si to teď čte s tebou si ty sám. Ty tu budeš, i když tu nebude ani jeden přítel. Ani partner, nauč se milovat především sebe. 
Vzpomeň si co tě dělá šťastným a ponoř se do toho. 
Řekni si, že tahle zkušenost, tě sem dovedla, protože plno lidí, je tady od toho, aby tě něco naučili i on tě měl něco naučit, od čeho se odpíchneš . 
Tak proč nezačít dnes. Co ti brání? Myslím, že nic a ty myšlenky co ti napovídají. Dneska není vhodná doba? Zahoď je, nepotřebuješ je. Teď se jednoduše ponoř do věcí co tě baví, naplňují, při kterých se cítíš dobře. 
Myslíš, že mě se to lehce píše? Tak si uvědom, že jsem tím prošla."

Víte, mám zajímavost. 

Je to ta, když něco starého skončí skrze vztahy. Uvědomujete si, že každý ex-partner na toho druhého hází špínu, aby nevypadal, že udělal on chybu?(Hlavně před svými kamarády)

Přijde mi to úsměvné. 

Chápu to, když vztah trval je potřeba si občas ulevit, ale teď jeden se zbavuje toho druhého ponižováním před ostatními.
Je to dětské řešení pro nevyspělé jedince.
Nemusíte být nevyspělý, ale rozsah vašeho srdce je zničený a bolí to. To, vám nedává právo shazovat ex-partnera. Nevíte jak se cítí on sám. 
Přestaňte.

Může vás odstřihnout, může dělat, že vás nevidí na ulici. Může cokoliv co cítí v té chvíli za správné. ( Krom shazování vás. Neuvědomuje si, že shazuje především sebe)
Respektujte ho.
Jednoduše, nemá sílu se s vámi ještě bavit, není na to připravený. Nenastala pro něj ta správná chvíle.


Víte, že tohle shazování ničí to krásné co mezi Vámi bylo? Je to škoda, nikdy nevíte co Vás čeká potom .

Já tohle zavrhuji. Proč? 
Jednoduchá odpověď, po celou dobu jsem věděla jaké má chyby, tak jako on věděl ty moje. Miloval mě s nimi jako já jeho. To mě, ale neopravňuje mu házet klacky pod nohy. Co bylo, bylo ,a bylo to mezi námi ne mezi ostatními, tak na co mám mluvit o něčem co víme jenom my dva.

Pokud to dělá, je to na jeho zodpovědnost a já si k té uzavřené naší knize mohu jenom dodat, že to byl ten správný krok. Který měl nastat v ten čas co nastal. Nehroutím se z toho vím, že mě čeká další krásnější vztah tak jako jeho. Náš čas spolu prostě měl skončit.

Přeji mu, jenom to krásné. Zaslouží si to.




Většinou, tohle vše, je správné plynutí. Časem si to všichni uvědomíme.

Snad, jsem vám to všechno vysvětlila. Jak jsem zrovna teď sama nejlépe mohla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.