pondělí 13. července 2015

KVĚTINOVÁ VÍLA

Občas mi k hezkému dnu, nepomůže ani velký hrnek kávy.
Dneska, jsem vstávala asi jinou částí mého těla.
Pro můj a váš klid, tady nebudu psát jakou částí. Všichni víme o jakou část mého těla se jedná. 

Tak, to bude dneska den. Koluje mi stejně v hlavě, jako mi teď padají prsty po klávesnici.
Zaspala bych ten den? S velkou pravděpodobností ano.
Bohužel nemohu, povinnosti dnešního dne, mě čekají. 
Mám mnoho možností, jak si ten den zkusit zlepšit.
První která mě napadá, když tu sedím před monitorem. Sáhnout po něčem veselejším než, jsem já sama. Hlavou se otáčím k šatníku.
Chvilku váhám, jako bych zrovna teď nic neviděla.
" Haló, jsi tam někde? Prober se? "

Volám na svůj mozek, který jak se zdá, ještě dneska spí.
V tu samou chvíli, to vidím. Růžová sukně, s květinovým svetříkem.
Tohle je pro mě volba, která by mě, mohla udělat veselejší.
Nějak se mi nechce zvednout od židle, čas mě tlačí. Musím.
Takže na sebe beru, růžovou čuper super sukni, s které pokud se ohnu, mi vykoukne pozadí, s kterým jsem dneska vstávala.
 " Nemělo by mi to narušit den, budu skoro stále sedět. "
Lehce, průhlednou černou halenku a květinový svetřík.
Přijdu si jak, květinová víla. Nejsem moc zvyklá vypadat takhle.

Možná tak, nejsem zvyklá se oblékat, ale už teď vím jedno. Jsem květinová víla, a mám hned o něco lepší den.
Říkám o něco a na fotkách to je sakra vidět, že o něco.














Neříkala jsem to? Říkala, dneska jsem vstala...
To mi,však nezabránilo se cítit dobře. V tom co jsem si nakonec vybrala.
Samozřejmě jsem sáhla, po svých oblíbených značkách ze Second Handu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.