pátek 12. června 2015

BOYFRIEND STYLE

Předem se omlouvám. 
Za co?
Moje mysl, se soustředila na podstatné věci a nenapadali mě slova, které bych zde psala. 
Tak jsem se rozhodla nepsat nic. Což jsem v daný čas potřebovala.
Chvilku klidu, pro sebe samou, uvědomit si co chci vlastně dělat.
Uvědomila jsem si to, a vím, že tohle chci dělat.
Co, přesně chci dělat?
Psát.

Takové silné slovo na něj mám, miluji psaní. Je to důvod, proč mám tohle všechno. Ráda píšu, zmiňuji se o nových věcech, o tom co prožívám, co mě zrovna baví, co nosím.
Takže jsem zpět.
Snad v plné síle, což všichni poznáme časem.
Zatím, můžeme prozkoumávat, můj pohodový boyfriend style.
Tenhle styl mám, ze všeho nejraději.
Schovám pod něj všechno. Cítím se v něm pohodlně. Velká příčina proč, jsem našla tenhle styl. 
Pramení už z delší doby mého dětství. To víte, jedináček, který se kamarádil po většinu s kluky.
Vždy, jsem se snažila jim přiblížit, ať to bylo různými blbinami, které nám po většinou nevycházeli. Všichni jsme si pak odpykali tresty, věčné přednášky. To byli časy.
Asi mi to zůstalo i v téhle době. Nemyslím, přiblížení, blbiny, myslím styl.
Našla jsem se v něm. Utíkám do něj poměrně často, když si chci připadat silná, nebojácná, pevná, nebo prostě jenom tak?
Kdo ví? Těžko na tohle odpovědět, pokaždé je to jiné.
Možná, je to od každého kousek, přeměnit se v nedostupného muže, jenž s přehledem přejde všechny překážky, problémy.
Neuvažujeme, někdy nad tímto směrem? Stylizovat se do někoho kdo nejsme?
Občas mě nepadá, že každý má tmavý koutek v sobě, jenž využívá.
Někdo tomu, říká druhá osobnost svého já. Někdo tomu říká přeměna stylu.
Každý v sobě máme něco takového, jenž často nebo minimálně využíváme.
Je jenom na nás, zda tohle přiznáme, nebo zda to vůbec, je přístupné k tomu to zveřejňovat?
Myslím, že určitě. 
Jenže, tohle je jenom můj názor. Ten názor nikomu nevnucuji a rozhodně se za něj nehodlám stydět.
Takže tak už nějak to bude, dnes je ze mě silný, upovídaný muž. Jenž, si nebere servítky.




















  











Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.