pátek 8. května 2015

H&M

Občas mi přijde, jako bych nedělala nic jiného, než jezdila v autě.
Stále se oblékala do nových a nových věcí, jenž si stále kupuji v Second handu.
Jako třeba dnes, opět na sobě nemám nic co bych nakoupila v kamenném obchodě. Jistě, všechno je značkové přesně od značky H&M.
Jenže z druhé ruky, možná z třetí. Kdo ví? 
A co, je mi to jedno. Důvod, proč se mi tahle značka zamlouvá, je její kontext STÁLÉHO NOŠENÍ.



To je přesně to co hledám. 

Využitelnost
Pohodlnost
Styl
Stálost

Ano, možná v něčem jsem moc náročná, ale tohle stojí za to.
Každý z nás chce mít určitý komfort, určité nároky.
Já, musím říct, že za mě tohle vše tahle značka splňuje.
Mohu jí vytáhnout i za rok a stále jí, budu moci mít. Budu jí moci kombinovat s novějšími modely. 
To je to, co je pro mě důležité. Nekonečnost, jedné z mnohých moderních, in věcí, jenž jsme mnozí propadli.














Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.