pondělí 11. května 2015

OVERSIZE LIDL

... nemám ráda, když mám v hlavě zrovna prázdno a potřebuji napsat článek.

Taky to znáte?
Máte něco na práci, a zrovna nepřichází vaše nápady, nebo smysl dokopat se k činnosti.

Tak tohle mám dneska já.
Každým jedním slovem, doufám, aby mě napadlo něco podstatného o čem chci dneska psát. Už je to pár řádků a stále nic.
Jo, tak to vidím, že se nechám unášet okamžikem co mě napadne.


Zásadní jsou fotky jenž mám, k tomu bych měla něco smysluplného napsat.
Co, co mám psát?
Sama jistě vím, co se na dané fotce skrývá. Vím co na sobě mám, co mě zrovna teď v módě baví. Jenže nevím jak začít, psát o něčem a zároveň o ničem.
Přijde mi suché psát, na rovinu. 
" Dnes mám na sobě ...., Koupila jsem ..., Doporučila bych ...., Nekupujte ..., "

Chi, aby vše mělo určitou formu. Nepleťme si to s přehledem nebo s kontrolou.
Prostě to je forma příběhu.
Takhle bych to nazývala.
Každý máme nějakou formu, která nás baví. Může to být v čemkoliv, v módě, v rituálech, ve zvycích apod.

Má forma se dnes, převrhla v Oversize. Proč?
V tomhle vedru, které venku poslední dobou putuje je pro mě nejlepší velká, volná forma.
Pokud tedy někam jedu, jinak co si budeme povídat, je to potom minimální forma oblečení u bazénu. ( To jsem, ale teď nepatří. )

Oversize mám ráda z mnoha důvodů.

Pohodlnost
Skrytost
Volnost
Style
Vrstvení

Dneska byl můj důvod, skrytost. Ptáte se proč?
I já, mám občas své dny. Kdy se necítím zrovna dobře. Potřebuji se tzv. schovat. Tak jsem se schovala do Oversize velikosti.

Na tohle mám, svoji oblíbenou značku H&M, ale také Esmaru. Mnoho z nás, nechce a nebo nemůže utrácet za drahé, honosné věci. Takže hledáme v dostupnějším a stále kvalitním zboží. Tohle je pro mě Esmara, kterou nalezneme v Lidlu. Nejsem jediná, kdo tohle vše ví a zná.
Mnoho mých známých i rodina. Nakupujeme v Lidlu oblečení. Nikdo by možná dříve neřekl, jak se tohle rozroste. 
Splňuje to naši oblíbenost, reklamace jsou poměrně rychle atd. 
Nechci se o tom úplně rozepisovat, takže jsem hodím ty fotky, ke kterým jsem původně nemohla přijít na text. 

























Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.