pátek 15. května 2015

NÁKUPNÍ DEN A BOTY LIDL

Co na nákupní den? 

Dobrou náladu
Kamarádku
Peníze
Auto
Pohodlnost

Zastavím se u té pohodlnosti, což se dnešním dnem zastavuje u bot.
Jak jinak, by jsme chtěli strávit nákupní den, než bez jediného puchýřku na našich nohách.
To, kdy jsem si vyrazila na vyšších botách, na nákupy už jsou ta tam. Věřte mi, nestojí to za to. Sice to vždy bylo na malý čas, ale stejně jsem to protrpěla.



Dnes, jsem o něco chytřejší.
Sáhla jsem po teniskách od Lidlu. Mám už je nějaký pátek, jsem naprosto spokojená.
Nemohu na ně říct, jediné špatné slovo. Nejsou to moje první boty, které jsem si tam koupila. Mám ještě jedny sportovní, které už mi budou dosluhovat.
Uvidíme po jaké značce sáhnu. Třeba koupím úplně stejné, jak je v mém zvyku, když jsem spokojená. 

Všimly jste si, jak tady často mluvím o spokojenosti?
Nebojte nejsem blázen, ani mi nedošla slovní zásoba. Pouze mluvím, z vlastní zkušenosti, jaké to je a k čemu člověk časem dojde.
K tomu být stále spokojen se vším. Nejvíc se svým stylem.
Jelikož, víte co nás dělá krásným a spokojeným?


Vy sami. Každý na to, určitě už přišel. Nemusím vám to říkat. 
Vím, že tohle bylo ode mě zbytečné, ale nedalo mi to.
Někdy, prostě je potřeba nahlas říct, i zbytečnou věc.
Jako, třeba tuhle a mnoho dalších.
Asi bych se tu neměla, rozepisovat. 
Proč? 


Já totiž někdy sjedu úplně do jiného tématu?
Ptáte se?
No, všechno se vším souvisí. 
Jenže, ne vždy se o tom hodí mluvit.
O čem se vlastně hodí a nehodí mluvit? Kdo určuje hranice mluveného slova, psaného slova?
Nikdo, takže. 
Pokud jsem se vždy od nějakého tématu, odebrala hlouběji. Mělo to určitý význam. Časem si na to všichni zvyknete, jak se vlastně vyjadřuji.
A pro teď už končím, s tím jet na náš nákupní den. 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.