pátek 17. června 2016

PLAVKY NA RYCHLO

Prvotní myšlenka dnešního dne?
Kde sakra seberu, na rychlo plavky.
Možná, jsem měla dodat hezké plavky.
Já, jsem si ty svoje objednala, před nějakým časem na Ebay.
Jenže, dodací doba je 4 týdny, což uplynulo včera a stále nic.
Neřešila bych to tolik, kdybych je nutně nepotřebovala. 

Naštěstí, po delším hledání, jsem dvoje objevila. Neváhala jsem ani minutu.
Jedny jsem si pořídila z Ok Shopu, za pár korunek. Ihned k odběru.
Zrovna můj styl to není, ale beru co se dá.



Druhé plavky byli o něco lepší než jsem čekala. Dokud jsem nepřijela domu. Co se tak mohlo stát? 
No, když si plavky na prodejně nevyzkoušíte, tak vám nemusí doma být.
Proč jsem si je nezkusila?
Nebyl čas?
Nechtělo se mi?
To vám, asi neřeknu.
Každopádně, jsem je aspoň darovala dále. Nemělo cenu je vracet, pokud víte o někom kdo je opravdu využije.



A lepší novinka, k dnešnímu dni?
Plavky přišli už včera. Pouze moje babí, si balíček nechala dole u sebe.
Zbrklá já, jsem bez jediného zeptání, aktivně jela shánět nové.
Rada pro příště?
Pokud na něco čekáte a bydlíte s babí a dědou komunikujte. Ušetří vám to mnoho věcí. Jaké? 
Čas, peníze, naftu, nohy.....















Žádné komentáře:

Okomentovat

Nebojte se napsat svůj názor.